شرکت‌های فعال »

PSP Express

بروزرسانی: 1402/01/29

PSP Express

PSP Express
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت پست بین المللی PSP، با داشتن نمایندگی‌های فعال در داخل و خارج از کشور از جمله چین، ترکیه، امارات، روسیه، سوریه و غیره آماده خدمت رسانی به کلیه واردکنندگان و صادرکنندگان در بخش‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و سازمانی در زمینه حمل سریع بین المللی هوایی، ترخیص، واردات، صادرات و غیره می‌باشد.

PSP یکی از سرویس دهنده‌های پیشرو در ایران است که کلیه نیازهای کسب و کار در این حوزه را از ثبت سفارش، خرید و حمل هوایی کالا تا ترخیص و تحویل مرسولات با حداکثر سرعت و بهترین کیفیت ممکن، به انجام می‌رساند.

محصولات و خدمات:

   حمل و نقل بین المللی؛ PSP به عنوان یکی از برترین شرکت های حمل و نقل بین المللی در ایران، با اخذ تمامی مجوزهای قانونی، مجموعه ای کامل از خدمات حمل انواع بارهای مختلف را به صورت هوایی از اقصی نقاط دنیا به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

   ترخیص کالا؛ یکی از اصلی ترین فرایندهای مربوط به صادرات و واردات کالا، خدمات گمرکی و ترخیص کالا می‌باشد. این شرکت به واسطه تیم حرفه ای از کارشناسان و داشتن تمامی مجوزهای لازم در این زمینه، امکان ترخیص انواع بارها در وزن ها و ارزش های مختلف را برای مشتریان خود فراهم می‌آورد.

   پست سریع؛ شامل انواع خدمات حمل اکسپرس، خدمات پس کرایه، خدمات درب به درب، خدمات لجستیک و ارسال انواع بسته ها و مدارک به سراسر جهان در سریع ترین زمان ممکن است. شرکت PSP در زمینه پست سریع هوایی با ارائه بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت، توانسته است سابقه درخشان و پر افتخاری را برای خود رقم بزند.

سال تاسیس:
1389
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر