شرکت‌های فعال »

آراد برندینگ

بروزرسانی: 1400/11/20

آراد برندینگ

آراد برندینگ
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

آراد برندینگ فعالیت خود را از سال 1385، با رویکرد تجارت و صادرات آغاز کرد. این مجموعه در تمام این سال‌ها، فعالیت خود را به چهار بخش اصلی تقسیم کرده است:

بخش اول، استخدام و اشتغال‌زایی برای افراد متخصص در جامعه است. در حال حاضر آراد برندینگ در هفت شهر ایران شانزده دفتر کار دارد؛ که پراکندگی این دفاتر به این صورت است:

  • قم، هفت دفتر
  • تهران، چهار دفتر
  • تبریز، یک دفتر
  • مشهد، یک دفتر
  •  کرج، یک دفتر
  •  قائم‌شهر، یک دفتر
  •  رشت، یک دفتر

در این مجموعه در کنار بیش از پانصد کارمند متخصص، چهارده هزار نفر نیز به‌ صورت دورکار با آراد همکاری می‌کنند.

هدف ما در این بخش، رسیدن به صد و ده هزار نیروی ثابت، صد هزار پشتیبان، ده هزار تاجر و افراد خدمات‌ دهنده به این تاجران است. صادرات، کشور ما را از مشکلاتی نظیر کمبود اشتغال و فقر نجات می‌دهد. اگر ده‌ هزار تاجر و صادر کننده وجود داشته باشد، به‌طبع آن چند میلیون شغل در عرصه‌های تولیدی و صنعتی به وجود خواهد آمد و بسیاری از مشکلات کشور رفع خواهد شد. امروز با وجود بیش از پانصد نفر متخصص، هدف‌مان این‌ است‌ که در تمام شهرهای مهم ایران و جهان شعبه‌هایی داشته و فعالیت اقتصادی به‌ راه بیندازیم.

بخش دوم، آموزش به تاجران و صادرکنندگان ایرانی است. آراد همواره در مسیر فعالیت خود به این موضوع توجه کرده‌ است. آموزش‌های این مجموعه به تاجران و صادرکنندگان، سبب بهتر و بیشتر شدن بازده‌کاری آنان می‌گردد. در‌ حال‌حاضر چند هزار فایل آموزشی در آپارات آراد برندینگ وجوددارد که به‌صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته و فعالان می‌توانند با کمک این فایل‌ها کار خود را بهبود ببخشند.

بخش سوم، تسهیل کار صادرات است. آراد در بخش‌های اجرایی صادرات، نظیر انتقال پول، حمل کالا، بحث‌های گمرکی و قراردادی و دغدغه‌های بین‌المللی تجار، در جهت آسان‌ شدن کار، آن‌ها کمک می‌کند.

بخش چهارم، ایجاد شبکه رایزن‌های تجاری در تمام جهان است؛ این رایزن‌ها می‌توانند مانند یک کاتالیزور عمل کنند، سرعت صادرات را افزایش داده و آن را برای مجموعه آسان‌تر کنند. با این کار، اگر بخواهیم محصولی را به‌تمام جهان بفروشیم و در پنجاه کشور جهان رایزن داشته باشیم، کافی‌ است محصول مورد نظر خود را به‌آن‌ها معرفی کنیم. این رایزن‌ها با استفاده از توانمندی‌هایشان، به‌راحتی محصول را فروخته، کارهای صادراتش را انجام داده و دغدغه‌های ما را کمتر خواهند کرد.


محصولات و خدمات:

هر محصولی که پتانسیل تجارت و صادرات داشته باشد

سال تاسیس:
1385
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر