شرکت‌های فعال »

اثل باریز

بروزرسانی: 1401/10/03

اثل باریز

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

تولیدی اثل باریز از سال 1399 با نام تجاری باریز خط تولید سس انبه،کچاپ و فلفل خود را بادستگاه‌های پیشرفته و تمام خودکار راه اندازی کرده است. کارخانه در مکانی استراتژیک برای توسعه محصولات مختلف گروه اثل باریز بوده است. در ادامه این مجموعه افزایش تنوع محصولات خود را سر خط فعالیت خود قرار داده و انواع سس خوش طعم را تولید و عرضه می‌کند.

از تعهدهای تولیدی اثل باریز حفظ سلامت، کیفیت و عرضه محصولی عاری از هر گونه ناخالصی است. برای تحقق این هدف این مجموعه به فاصله دو سال یعنی در سال 1399بعد از راه اندازی و کنترل موفق خط تولید سس انبه، یکی از پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های نظارت بر تولید و کنترل محصول نهایی را بنا کرد.

و در ادامه با سیستم بسته بندی و هواگیری تمام خودکار این خط تولید طی سالیان متمادی، گروه تولیدی اثل باریز سعی داشته تا این چاشنیهای محبوب را در بهترین شرایط به بازار و به شما همراهان گرامی عرضه کند.

محصولات غذایی اثل باریز با هدف تعیین اصالات محصول به فاز کنترل کیفیت ارسال می‌شوند. این بخش خود به چهار بخش تقسیم می‌شود که در آن هر سس جداگانه مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

سس انبه اثل باریز به صورت انحصاری با هدف سلامتی تهیه می‌شود و در فاز خط تولید گسترده آن، نسبت به محصولات همتایش، تغییرات زیادی در تهیه و تولید آن رخ داده است.

محصولات و خدمات:
  • سس انبه معمولی در سایزهای ساشه 20 گرمی،پت 500 گرمی،دبه 2 و 7 کیلویی
  • سس انبه تند در سایزهای ساشه 20 گرمی،پت 500 گرمی،دبه 2 و 7 کیلویی
  • سس انبه سیر در سایزهای ساشه 20 گرمی،پت 500 گرمی،دبه 2 و 7 کیلویی
  • کچاپ معمولی در سایزهای ساشه 20 گرمی،پت 500 گرمی،دبه 2 و 7 کیلویی
  • کچاپ تند در سایزهای ساشه 20 گرمی،پت 500 گرمی،دبه 2 و 7 کیلویی
  • فلفل در سایزهای ساشه 20 گرمی،پت 500 گرمی،دبه 2 و 7 کیلویی
سال تاسیس:
1399
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر