اعطای نمایندگی تجهیزات پزشکی و درمان پیشرفته زخم
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

وکیوم تراپی زخم، درمان با فشار منفی کنترل‌ شده (NPWT) Negative Pressure Wound Therapy) یک روش درمانی است که از سال 1996 میلادی، توسط پزشکان و کارشناسان زخم در دنیا متداول شده و به مرور زمان گسترش قابل ملاحظه ای یافته است. تحقیقات بسیاری در مورد موثر بودن این روش درمانی در زخم‌های مختلف از جمله: زخم سوختگی، زخم بستر، زخم دیابتی، زخم وریدی و شریانی ، زخم بعد از جراحی، زخم ناشی ازحوادث و تصادفات، زخم باز شکمی، زخم عفونی و ... صورت گرفته است.

این تحقیقات نشان داده سیستم درمانی وکیوم تراپی زخم با ایجاد فشار منفی در سطح زخم، باعث کاهش مایع بین سلولی، جدا کردن ترشحات مضر، کاهش التهاب و تورم در سطح زخم، جمع کردن لبه زخم، تحریک مکانیکی بستر زخم، افزایش جریان خون، افزایش تشکیل بافت‌های ترمیمی و تسریع در بهبودی زخم می‌گردد وهمچنین طول دوره درمان و هزینه‌های درمان بیمار کاهش می‌یابد.

شرکت مهندسی طب تجهیز پایا در سال 1387 تاسیس گردید و با تولید اولین نسل از دستگاه‌های وکیوم تراپی زخم، خود را به عنوان اولین تولیدکننده تجهیزات پزشکی پیشرفته در ترمیم زخم، به سیستم درمانی کشور معرفی نمود و نشان داد که امکانات و علم لازم جهت طراحی و تولید این سیستم درمانی در کشورعزیزمان ایران وجود دارد.

این شرکت دانش بنیان مسئولیت آموزش جامعه پزشکی و پرسنل خدمات درمانی را به عهده گرفته و در طول خدمت خود موفق به دریافت پروانه ساخت وسیله پزشکی از اداره کل تجهیزات پزشکی، پروانه فنی مهندسی و گواهی صنایع پیشرفته از وزارت صنعت، معدن تجارت، گواهی ISO 13485: 2016 از شرکت مورد تائید اداره کل تجهیزات پزشکی ، گواهی حسن انجام کار از معاونت درمان استان اصفهان و مراکز درمانی آموزشی و پزشکان متخصص سراسر کشور شده است.


دعوت به همکاری

لذا این شرکت در نظر دارد جهت توسعه بازار به واجدین شرایط، نمایندگی فروش محصولات را با شرایط ویژه‌ اعطا نماید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید 

  • و یا به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی فرمایید.
  • همچنین میتوانید رزومه و نام خانوادگی خود را در واتساپ ارسال فرمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.