اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

“ایران دومینو” فعالیت خود را از سال 1390 آغاز نمود. بعد گذشت 7 سال فعالیت حرفه ای در حوزه دومینو کشور با برگزاری 5 دوره مسابقات ملی دومینو و بیش از 10 دوره مسابقات استانی و شهرستانی در سطح دانش اموزی و دانشجویی و شناخته شدن به عنوان بزرگترین تولید کننده دومینو استاندارد در ایران از اوایل سال 98 تصمیم گرفت با گسترش محصولات خود بانام دکتر دومینو در بازار دومینو فعالیت نماید.

این تغییر نام شروع یک تغییر بزرگ بود، در این سه سال توانستیم حتی با شرایط سخت پاندمی و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها که عمده مشتریان حرفه ای خوب مان را تشکیل می‌دادن به لطف شما مردم عزیز و اعتمادتان محصولات خود را از فقط یک سایز دومینو استاندارد به 5 سایز دومینو و بیش از 10 اکسسوری مرتبط با دومینو ارتقا دهیم، و الان به جرات می توان گفت که دکتر دومینو جز سه شرکت بزرگ تولید کننده دومینو و لوازم جانبی در دنیا است.

مهمترین دلیل فعالیت این گروه در زمینه دومینو تولید محصولاتی مطابق با استاندارد جهانی و در کنار آن برگزاری ورکشاپ تخصصی و مسابقات حرفه ای، اجرای طرح‌های سفارشی و ثبت رکوردهای ملی و جهانی در سراسر ایران بوده.

ویژگی های اصلی محصول دکتر دومینو:

  • تنها تولیدکننده ابزارهای تخصصی دومینو در خاورمیانه با استانداردهای جهانی
  • بزرگترین تولیدکننده دومینو استاندارد در ایران
  • در اختیار داشتن بازار دومینو حرفه ای در ایران
  • این شرکت چهار مدل (برنزی،نقره ای،طلایی و ویژه) نمایندگی اعطا میکند که از 5 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان حق اعطای نمایندگی می باشد.
  • حداقل تخیف روی محصولات به نمایندگان 10 درصد و حداکثر 30 درصد می‌باشد.
مزایای اخذ نمایندگی:
قابلیت خرید با چک
آموزش رایگان
جوایز فروش
شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
انبار
نیروی کار
بازاریاب/گروه بازاریاب
ماشین پخش
تضامین مورد نیاز:
سفته
چک
سرمایه مورد نیاز:
کمتر از ۲۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
بین ۱ تا ۳ سال