اعطای نمایندگی فروش سیستم حسابداری ترازسامانه
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

گروه شرکت‌های تراز سامانه یک هلدینگ فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات است که در حوزه های مدیریت مالی ، مدیریت فروش، مدیریت انبارو....توانسته یک سیستم مناسب و ایده آل را برای تسهیل در انجام امور حسابداری در اختیار شما قرار دهد. با توجه به امکانات و گزارش هایی که این بخش در اختیار مدیران واحد میگذارد، میتوانید دقیقا رفتار و روند حرکت کسب و کار را براساس پارامترهای مختلف رصد و اندازه گیری کنید، تا در صورت نیازبه استراتژی ، پروموشن ها را ویرایش و یا از نو طراحی کنید.

توضیحات بیشتر:

این گروه شرکت در طی فعالیت پر تلاش خود با بهره‌گیری از کادر مجرب و فعال، به همراه صاحب‌نظران خبره در هر رشته سعی نموده تا با ارائه محصولات متنوع نرم‌افزاری یکپارچه اعم از مالی، اداری، صنعتی، بازرگانی، پیمانکاری،فروشگاهی ،پخش مویرگی،اصناف و .... (به صورت پکیج‌های آماده و جزیره‌ای بهمراه سفارشی‌سازی) همچنین فعالیت در زمینه سخت‌افزار، شبکه و سیستم‌های ابری، سیستم امنیتی، نقش به سزایی در صنعت IT کشور ایفا نماید. 

دعوت به همکاری

شرکت پردازشگر ترازسامانه با هدف توسعه و گسترش فعالیت خود اقدام به اعطا نمایندگی فروش نرم افزار ترازسامانه در سراسر کشور نموده است.

شما می توانید بدون نیاز به سرمایه و حتی به عنوان شغل دوم در کنار ترازسامانه باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید 

  • و یا به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی فرمایید.
  • همچنین میتوانید رزومه و نام خانوادگی خود را در واتساپ ارسال فرمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.
مزایای اخذ نمایندگی:
قابلیت خرید با چک
آموزش رایگان
شرایط مورد نیاز:
نیروی کار
تضامین مورد نیاز:
سفته
سرمایه مورد نیاز:
کمتر از ۲۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
مهم نیست