اعطای نمایندگی فروش و آموزش محصولات رباتیک کودکان و نوجوانان (سرزمین ربات‌ها)
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

موسسه و شرکت خلاق و در شرف دانش بنیان سرزمین ربات‌ها، تخصصی‌ترین مجموعه آموزشی طراحی، تولید و آموزش ربات‌های آموزشی کودکان و نوجوانان در سطح کشور می باشد

دعوت به همکاری

سرزمین ربات‌ها با هدف توسعه و گسترش فعالیت خود در برخی از مناطق تهران، برخی از شهرهای کشور (به غیر از تبریز، اسلامشهر، رشت و املش، همدان ) نماینده آموزش و فروش می‌پذیرد.

موسسه موظف است کلیه سیلابس‌های آموزشی و ربات‌های آموزشی و بسته‌های آموزشی را که کاملترین دوره‌های آموزشی در سطح کشور هست در اختیار نماینده/ نمایندگان قرار دهد و 20 درصد از فروش ربات، به نمایندگان تعلق خواهد گرفت.

اسباب‌بازی‌ها از 5 هزار تومان به بالا می‌باشد و همچنین ربات‌ها از 70 هزار تومان تا 900 هزار تومان می‌باشد.

صفر تا صد کار رباتیک به نمایندگان آموزش داده می‌شود و خیلی زود متبحر می‌شوند

  • فرد معتمد دارای یکی از رشته‌های مدیریت، بازاریابی، IT، برنامه نویسی، الکترونیک و مکانیک و رشته های مرتبط مناسب کار می‌باشند، در صورت درخواست چند فرد، اولویت با افراد با سابقه تدریس و یا آموزشگاه‌داری جهت نمایندگی می‌باشد. سایر رشته‌ها نیز با شرایطی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

نماینده انحصاری استانی یا شهرهای بزرگ: مبلغ 1 میلیون و 500 هزار تومان بابت هزینه‌های سالیانه نمایندگی و 25 درصد تعرفه شهریه، بابت پشتیبانی کامل سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار موسسه گذارد و موسسه موظف است صرفا نمایندگی را در استان یا آن شهر بزرگ، به ایشان واگذار نماید- میزان سفته 50 میلیون تومان، داشتن ملک مخصوص آموزش به صورت مالکیت و یا حداقل به صورت استیجاری یک ساله مورد نیاز میباشد.

نماینده فعال غیر انحصاری : صرفا با پرداخت 25 درصد تعرفه شهریه و حتی بدون نیاز به مکان خاص آموزشی، (جهت آموزش و فروش محصولات در مراکز آموزشی شهر مورد نظر با تفاهم‌نامه همکاری نمایند) مورد حمایت و پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری موسسه قرار خواهد گرفت میزان سفته 10 میلیون تومان

نماینده فعال فروش : در سطح کشور، (یک یا چند شهر) به صورت پورسانتی در پلانهای مختلف محصولات اسباب‌بازی‌های آموزشی و کمک آموزشی و ربات‌های آموزشی ، جهت هماهنگی تعرفه‌ها با دفتر موسسه تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما در تماس باشید.

و یا در واتساپ رزومه خود را ارسال نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.