اعطای نمایندگی فروش محصولات چرم شرکت پارینه چرم
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

برند پارینه چرم یکی از برند های هلدینگ کهن چرم پویا می باشد.

طی 15 سال گذشته قلمرو فعالیت برند پارینه چرم، طراحی و تولید انواع محصولات چرم، اعم از کیف چرم اداری مردانه، کیف چرم دوشی مردانه، کیف کتی چرم مردانه، کیف پول چرمی، کیف جیبی چرمی، کیف کمری، علی الخصوص ست چرمی مردانه و زنانه و دستبندهای متنوع بوده که مشغول تأمین هدایای چرمی شرکت ها، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی بوده که در اصطلاح عامه به آن هدایای تبلیغاتی می گویند.

محصولات تولیدی این برند دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و به لحاظ تعداد و تنوع بسته بندی علی الخصوص طراحی انواع ست چرم مردانه و زنانه مورد استقبال گسترده شرکت ها و سازمان ها واقع شده است و طی 15 سال افتخار خدمتگزاری به هزاران شرکت ایرانی را در کارنامه دارد.

دریافت نمایندگی برند پارینه چرم چه منافعی دارد؟

1-برند پارینه چرم برای رفع نگرانی شما نماینده عزیز به عنوان فروشنده و مردم گرانقدر ایران به عنوان خریدار، محصولات خود را از 6 ماه تا 1 سال گارانتی می نماید، و موارد گارانتی شده بدون سوال بوده و وظیفه ما عذر خواهی از مشتریان و رفع نقص محصولات فروخته شده می باشد که توضیح کامل موارد گارانتی در بخش ضمانتنامه سایت توضیح داده شده است.

2- تنوع گسترده محصولات و سبد کامل نیازهای خانم ها و آقایان به محصولات چرمی و تنوع بسته بندی و با طراحی زیبا و از جمله ستهای چرمی هدیه، مناسب برای مناسبتهایی مانند روز معلم، روز زن، روز مادر، تولد، سالگرد ازدواج و هدایای تبلیغاتی برای مشتریان شرکتها ، که به مناسبتهای مختلف و در تعداد زیاد تهیه می کنند، در شهرهای داری نمایندگی از طریق نمایندگان انجام می شود.

3- کالای فروخته شده تا 15 روز با احترام پس گرفته می شود.

شرایط عمومی متقاضی برای اخذ نمایندگی برند پارینه چرم:

1- حسن شهرت و خوش نام بودن متقاضی

2- حداقل متراژ ملک با سند تجاری در مراکز استان ها 50 متر مربع

3- حداقل متراژ ملک با سند تجاری در شهرهای کوچکتر 60 متر مربع

4- نماینده فقط مجاز به فروش محصولات برند پارینه چرم می باشد.

5- فروشگاه های استیجاری اگر اجاره نامه با اعتبار 3 سال قرار داد با مالک داشته باشند مورد قبول است.

6- جهت تضمین، از کسانی که دارای فروشگاه استیجاری هستند به مبلغ 300 میلیون تومان به صورت ضمانتنامه بانکی یا وثیقه ملکی در رهن شرکت دریافت می شود.

7- هزینه طراحی دکوراسیون و تابلو سردر به عهده شرکت و مابقی هزینه های دکوراسیون به عهده نماینده می باشد.


برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.