بروزرسانی: 1402/04/04

باشگاه پژوهشی ایراناد

باشگاه پژوهشی ایراناد
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

باشگاه پژوهشی ایراناد، از سال 1388 با نام کمیکار ایرانیان در حوزه پژوهش مدارس شروع به فعالیت نمود. این مجموعه، یکی از زیرمجموعه های پادرا می باشد که بیشتر تمرکز خود را بر روی فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان و دانشجویان در داخل و خارج کشور قرارداده است.

اولین فعالیت این مجموعه، تولید و برگزاری دوره های پژوهشی کمیکار بود که موفق به اجرای آن در سطح کشور گردید. از اولین نسل های کمیکار تا نسل های کنونی تغییرات متفاوتی توسط تیم طراحان ایراناد، برای این محصول صورت پذیرفته است.

هر ساله مسابقات متفاوتی نظیر تبیان، سلام کاپ، فرهیختگان و … برای این گرایش توسط ایراناد اجرا گردید. پس از گذشت سالها، اکنون ایراناد با تجربه ی بیشتر و گرایش های متنوع تر، تلاش خود را برای ایجاد بستری سالم جهت رشد خلاقیت و رسیدن به علاقمندی برای دانش آموزان فراهم کرده است.

محصولات و خدمات:

ایراناد، تولید کننده و ارائه دهنده خدمات پژوهشی در کشور است. بسته های پژوهشی نظیر کمیکار، رباتیک، هوافضا و... که همگی با نام و برند ایراناد در مراکز علمی دانش آموزی عرضه می گردند. هدف از این دوره ها، بالابردن توانایی دانش آموزان، شناخت رشته های دانشگاهی، شرکت در رقابت های دانش آموزی معتبر و... می باشد.

سال تاسیس:
1390
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر