شرکت‌های فعال »

جاوید دادمهر

بروزرسانی: 1399/11/14

جاوید دادمهر

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

 هلدینگ تولیدی و بازرگانی توسعه تجارت جاوید دادمهر یکی از کسب و کارهایی است که راهبر و پیشرو در فعالیت های تولید و توزیع محصولات غذایی سالم و ارزشمند و نیز محصولات مصرفی در بازار ایران با بیش از 100 مرکز فروش (توزیع و پخش) و بازارهای خارج از آن (صادرات) است. فرآیند کاری ما بر پایه چند اصل کیفیت، سرعت، دقت، صداقت و نوآوری می باشد تا در نهایت به جلب رضایت و اطمینان مشتریان و شرکای تجاری مان ختم شود.

ما در توسعه تجارت جاوید دادمهر در پی آنیم تا با ساختاری نظام مند، مشتری مدار و استراتژیک، از تهدیدها فرصت بسازیم و این فرصت ها را تبدیل به ارزش و مزیت نماییم.

در این هلدینگ ضمن اینکه اساس رویکردمان سلامت محور بودن محصولات است، برای مسئولیت پذیری، امانت داری، حفظ محیط زیست و آموزش مستمر و مفید کارکنان اهمیت بسیاری قائل هستیم .

محصولات و خدمات:

 تولید مواد غذایی و شوینده بهداشتی با حفظ سلامت مصرف کنندگان و سلامت محیط زیست و ایجاد مراکز معتبر مارکتینگ و فروش محصولات در بازارهای داخلی و خارجی با قیمت های قابل رقابت با رقبا و تولیدکنندگان مشابه داخلی و خارجی (تولید و پخش محصولات غذایی، شوینده، مواد و اقلام سوپرمارکت و رستورانی و غیره)

سال تاسیس:
1396
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر