اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم
گروه صنعتی دنا در نظردارد به منظور توسعه شبکه فروش کیوسک سفارشات خود در سطح کشور بازاریاب و نماینده فعال دارای شبکه بازاریابی جذب نماید .

بازار هدف: رستوران ها، فست فودها، فود کورت ها، هتل‌ها، مراکز درمانی، گردشگری،‌ ورزشی و ...

کیوسک سفارشات که به عنوان یک سامانه هوشمند سخت‌افزار و نرم‌افزار است که مشتری می‌تواند مستقلاً و بدون حضور صندوقدار فروشگاه ، نسبت به سفارش کالا در رستوران‌ها، فست فود‌ها، فوت کورت‌ها و خدمات در هتل‌ها، مراکز درمانی، ورزشی، گردشگری و یا هر نوع درخواست در زمینه نیازمندی روزانه خود از طریق کیوسک اقدام نموده و مبلغ کالا یا خدمات مورد درخواست خود را توسط کارتخوان متصل به دستگاه کیوسک پرداخت نماید. با بکارگیری از این تکنولوژی ضمن افزایش سرعت در اجرای سفارشات و جلوگیری از تشکیل صف، باعث تقلیل هزینه‌های نیروی کاری، رفع وابستگی به احتیاجات ضروری نیروی انسانی، امکان برنامه‌ریزی و جایگزینی سریع، لحاظ نمودن سلیقه در انتخاب کالا و بسیاری ویژگی و امتیازات دیگر خواهد شد.
این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی ضدضربه در اندازه‌های متفاوت و فیش پرینتر می‌باشد که به صورت ایستاده، رومیزی یا دیواری نصب می‌شود، دارای بدنه فلزی و مقاوم است و امکان پخش موزیک و فیلم دارد، لذا ضمن ارائه کاتالوگ یک مدل از کیوسک‌های سفارشات تولیدی این شرکت، آمادگی خود را برای اخذ نماینده فروش فعال این محصول در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها اعلام می‌نماید.

برای اطلاع از شرایط نمایندگی با ما تماس بگیرید.
لیست فایلهای ضمیمه شده به این آگهی: