شرکت‌های فعال »

رک پلاس

بروزرسانی: 1402/07/26

رک پلاس

رک پلاس
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

داشتن گیاهانی سالم و زیبا نیازمند مراقبت‌هایی ویژه است. این مراقبت‌ها با توجه به نوع گیاه متفاوت بوده و باید برای هر گیاه اقدامات خاصی انجام گیرد. بدون شک شما هم مانند افراد حرفه‌ای در نگهداری گل و گیاه این مطلب را می‌دانید که هر خاکی پس از مدتی مواد مغذی خود را از دست ‌می‌دهد. زمانی که گیاهی در زمین و خاک کاشته می‌شود عناصر مورد نیاز برای رشدش را از خاک تامین می‌کند و به اصطلاح خاک پس از مدتی فقیر می‌شود و حاصلخیزی خود را از دست می‌دهد ماده آلی به عنوان یکی از ارکان مهم باروری خاک محسوب می شود. میزان ماده آلی خاک باید در سطح مناسبی حفظ شود. امروزه به دلیل استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی، مواد آلی حتی در اکثر زمین های کشاورزی ایران نیز کاهش یافته است. متاسفانه سطح مواد آلی خاک های زراعی ایران هم عمدتا کم تر از یک درصد است که این امر به دلیل مصرف بی رویه کود های شیمیایی، به خصوص کودهای ازته و عدم استفاده از کودهای آلی در سال های اخیر است. از این رو انتخاب نوع خاک و کود، امری بسیار مهم و ضروری برای گیاهان محسوب می‌شود، چرا که مدت‌زمان حفظ آب، میزان رسیدن هوا به ریشه‌ی گیاه، نوع تغذیه‌ی ریشه و مقابله با نفوذ حشرات به ریشه گیاه با نوع خاک و کود مرتبط است. در این میان محصولات متنوعی برای گیاهان تولیدو عرضه می‌شود .

فرمولاسیون منحصر به فرد این محصول یک محرک بسیار عالی است که باعث افزایش و بهبود توسعه ریشه در مراحل ابتدایی رشد گیاهان و نیز باعث افزایش سبزینگی در مراحل رویش می شود رِک را می توان یکی از بهترین و کاملترین مواد مغذی رشد و مکمل ارگانیک تولید شده برای تغذیه گیاه از طریق ریشه دانست .

این محصول توسط متخصصان داخلی پس از یک دهه فعالیت و تحقیق و تولید محصولات ارزنده دارای گواهینامه های بین المللی CE و ISO های مختلف در رقابت با محصولات مشابه اروپایی و بین المللی مخصوص گلها و گیاهان زینتی و آپارتمانی پس از طی 4 مرحله فرآوری و غنی سازی با مواد معدنی طبیعی تولید شده است. این مکمل ارگانیک رطوبت را از خاک و هوا جذب می‌کند و حاوی ویتامین‌های زیادی ازجمله B12 و عناصر ماکرو و میکرو بوده و وجود عناصر مفیدی مانند هیومیک اسید , فلویک اسید , آمینو اسید، عصاره جلبک دریایی ، ازت، فسفر، پتاسیم، آهن، روی، مس و منگنز در این مکمل موجب رشد بهتر و سریع‌تر گیاهان شما می‌شود ، همچنین به دلیل دارا بودن PH متعادل با افزایش باروری، حاصلخیزی و دوام خاک ، و سرشار بودن از مواد آلی، ویتامین‌ها، هورمون‌ها و آنزیم‌ها برای رشد گیاه بسیار موثر است محصولات این برند کاملا ارگانیک بوده و هیچ بویی ندارد، همچنین فاقد آثار زیان ‌بار کود وسموم شیمیایی و بی نیاز از استفاده محصولات مختلف برای تامین مواد مورد نیاز رشد گیاه است که باعث افزایش هوادهی و کیفیت خاک نیز می‌شود.

تحقیقات تخصصی انجام‌شده توسط متخصصان این برند، باعث تولید محصولاتی طبیعی و ارگانیک مخصوص گلها و گیاهان زینتی و آپارتمانی با نام تجاری رِک و رِک پلاس شده است و استفاده از این محصولات علاوه بر اینکه سلامتی و شادابی بیشتری به گیاهان شما خواهند بخشید حافظ ودوستدار محیط زیست نیز هستند.

محصولات و خدمات:

ماده مغذی رشد و مکمل ارگانیک مخصوص گلهای آپارتمانی

سال تاسیس:
1400
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر