شرکت‌های فعال »

سارا برندینگ

بروزرسانی: 1402/12/09

سارا برندینگ

سارا برندینگ
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

پلتفرم سارابرندینگ با هدف توسعه صادرات و گسترش روابط تجاری بین المللی، اقدام به راه اندازی بستری مناسب برای معرفی و پیوند تولیدکنندگان داخلی با بازارهای جهانی کرده است. این مجموعه، پس از تحقیقات فراوان و با بهره گیری از دانش روز دنیا و استراتژی های قدرتمند بازاریابی، ارتباطی موثر بین ارزش واقعی محصول تولید شده و بازار هدف برقرار می کند. مفتخر به آنیم که آنچه پیش روی شماست، در حال حاضر، تنها پلتفرم فعال صادراتی در ایران با رویکرد و ایده نوین ذکر شده، است.

محصولات و خدمات:

رشد فراینده پیوستن کسب و کارهای کوچک به اینترنت و وب سایت های تجارت الکترونیک برای فروش خارجی محصولات خود و دور زدن مسیرهای سنتی و گران قیمت صادرات، حاکی از اهمیت و نقش قابل توجه اینترنت و دنیای دیجیتال در توسعه و رونق اقتصادی کسب و کارهاست. اینترنت به سرعت و ارزان، کسب و کارهای بزرگ و کوچک را به مشتریان هدف مرتبط می کند.

از آنجایی که تأمین هزینه های گزاف تیم های فروش خارجی و پذیرش احتمال شکست علیرغم صرف این هزینه ها برای صاحبان کسب و کارهای کوچک ممکن نیست، یک وب سایت تجارت الکترونیک موثر می تواند سکوی پرتاب و ابزار کم هزینه تری برای تحقق رویای صادرات تولیدکنندگان باشد.

سال تاسیس:
1400
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر