سازمان مهاجرتی ایرسا رهام ایرانیان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان به منظور گسترش و ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی خدمات، سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان کانادا متقاضیان و نمایندگی فعال از مناطق مختلف ایران را پس از بررسی تائید کرده و پشتیبانی میکند. اخذ نمایندگی سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان با تکمیل و ارسال فرم مربوطه به دفتر مرکزی سازمان در تورنتو و یا دفتر مرکزی ایران امکان پذیر است.
شناخت فلسفه کاری و سوابق فعالیت شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان کانادا به منظور اعطای نمایندگی به اشخاص حقیقی وحقوقی در اقصا نقاط کشور عزیزمان ایران، از فرم نمایندگان استفاده کرده است که اعتبار متقاضیان را توسط آن ارزیابی کرده و در صورت واجد شرایط بودن، پس از عقد قرارداد، جواز فعالیت و تبلیغات صادر میکند. موارد مورد توجه این سازمان عبارتند از:

• ثبت رسمی و قانونی اشخاص حقوقی و سابقه فعالیت ایشان
• حوزه فعالیت و رشته و نوع تخصص متقاضی، وجود دفاتر فعال ،موقعیت و فضای تحت اختیار متقاضی.
• اطمینان از عدم سوء پیشینه اشخاص حقیقی و حقوقی
• حجم آماری و نوع فعالیت مورد نظر متقاضی در ارتباط با سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان
• در صورت داشتن سابقه فعالیت در زمینه مهاجرت به کانادا یا کشورهای دیگر، افراد و شرکت های وابسته و حجم، نوع، و سابقه ارتباط با اشخاص مذکور، در صورت توقف در ارتباط با این اشخاص، دلایل توقف فعالیت شما با این اشخاص
• هر نوع ارتباط متقاضی با سازمانها، اداره جات واصناف مرتبط به دولت جمهوری اسلامی ایران

پس از امضاء قرارداد وتبادل مدارک، سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان طی نامه ای دریافت مدارک وتائید قرارداد را به شما اطلاع خواهد داد. سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان کانادا با ارسال مجوز و خوش آمد شما به خانواده بزرگ ایرسا رهام تسهیلات مورد نیاز جهت استفاده از سایت بین المللی سازمان، اطلاعات به روز رسانیده از قوانین، شرایط، و فعالیت های سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان در اختیار شما قرار میگیرد. سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان جهت پشتیبانی و کمک به ترقی نمایندگان از ابزار و روشهای گوناگون بهره می جوید. سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان با معرفی نمایندگان به جامعه کارشناسان مهاجرت کانادا در راه ایجاد سوابق تجاری و خدماتی نمایندگان در مراکز اطلاعاتی مهم کانادا قدم بر میدارد.

تعهدات نمایندگان به سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان که به وضوح در قرارداد ذکر شده است جهت حفاظت از منافع طرفین و مشخصاً مهاجرین وضع شده و اجرای مفاد قرارداد بدون استثناء الزامی می‌باشد.
تعهد نمایندگان به قرارداد و احترام به قوانین موجود در کانادا و ایران در خصوص این همکاری ضروری بوده و نقش بسزائی در روابط دراز مدت سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان با نمایندگان و اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با ایشان دارد.
مجوز صادره در صورت تخلف و عدم رعایت مفاد قرارداد توسط نماینده مربوطه، قابل توقیف بوده و هر گونه شکایتی از نماینده توسط ارباب رجوع و موکلین سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان به طور جدی بررسی و رسیدگی میشود.
تا زمان اعطای نمایندگی و دریافت جواز از سازمان مهاجرتی ایرسارهام ایرانیان ، شما میتوانید از کمیسیون موقت برای پرونده های معرفی شده سود جسته و اعتبار قابل دریافت را در سابقه خود منظور کنید.

مدارک مورد نیاز:
_ پاسپورت معتبر
_ شناسنامه
_ کارت پایان خدمت یا معافی
_ کارت ملی
_ کارت سیتیزنی یا اقامت کانادا (برای متقاضیان ساکن کانادا) برای ساکنین ایران ویزا صادر می گردد.
_ مدارک تحصیلی و جواز کار
_ توصیه نامه بانکی
_ سند یا اجاره نامه محل کار
_ 4 قطعه عکس پاسپورتی
مبلغ 100 هزار تومان هزینه بررسی و اعطای نمایندگی

بدون شک زمان و انرژی هزینه شده توسط طرفین این رابطه به منظور ایجاد ارتباطی طولانی مدت و فعال از هم احتیاجات زیربنایی می‌باشد. باتوجه به تعداد تقاضانامه های دریافتی از استانها و شهرستانهای مختلف، بررسی درجۀ جدیّت و تعهد متقاضیان، امری دشوار و نسبتاً طولانی می‌باشد. توصیه میشود متقاضیان در حال بررسی، موکلین خود را بر اساس هر پرونده با ذکر شرایط به دفتر مرکزی ما ارجاع کرده و Referral Fee دریافت کنند.