شرکت‌های فعال »

سان نور

بروزرسانی: 1401/07/30

سان نور

سان نور
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

سان نور به لطف مشتریان خود، یکی از فن آوران برتر کشور در حوزه اپتیک و فوتونیک در سال 96 انتخاب گردیده وبا همراهی شما بازار هدف سان نور گسترش یافته و به بازارهای منطقه و فرامرزی رسیده است.ما در سان نور خوشحالیم که مشتریان ما جزو بهترین معماران و سازندگان هستند و با قلم سان نور .دانش خود را جهت اجرای یک کار فاخر و متمایز و بر پایه اصول نور پردازی بکار میگیرند.


محصولات و خدمات:

چراغ های خطی جهت نصب در داخل و خارج ساختمان و به صورت توکار، روکار و آویز، چراغ های مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار، چراغ های سیلندری (استوانه ای)، هالوژن دوبل، چراغ های مالتی تِرَک و مگنتی.

نورپردازی یکی از مهم‌ترین عناصر موردتوجه در ساختمان است. نورپردازی خطی یکی از روش‌های نوین است که امروزه استقبال بی‌نظیری از آن می‌شود. در این روش از چراغ‌های خطی یا لاینی استفاده می‌شود که از نوع LED بوده و کیفیت و کارایی فوق‌العاده ای دارند. این چراغ‌ها دارای دسته بندی متفاوتی هستند. برای مثال بر اساس محیط نصب در داخل و خارج ساختمان، بر اساس نوع نصب بصورت توکار، روکار و آویز دسته بندی می گردند. همچنین در سان نور علاوه بر تولید تمامی این محصولات بسته به نیاز و خواست مشتریان، چراغ های جدیدی همچون چراغ های سیلندری (استوانه ای)، هالوژن دوبل، چراغ های مالتی تِرَک و مگنتی نیز تولید می گردند. وجه تمایز فنی و خلاقیت در تولید محصولات سان نور همواره جز اهداف اصلی برای بهره گیری مشتریان از صنعت روشنایی است.

سال تاسیس:
1389
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر