شرکت‌های فعال »

سبزافزار آریا

بروزرسانی: 1402/03/16

سبزافزار آریا

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت سبز افزار آریا با همکاری جمعی از فعالین حرفه نرم‌افزار و با هدف ایجاد بستری مناسب در زمینه ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات، فعالیت خود را در سال 1383 خورشیدی آغاز کرد. اکنون با حدود دو دهه فعالیت، هزاران کاربر در قالب صدها کسب وکار، از راهکارهای نرم‌افزاری و خدمات شرکت استفاده می‌نمایند. سبزافزار در طول این سال‌ها، با تلاش متخصصین مجرب و همچنین همراهی مشتریان ارزشمند خود، در زمینه ارائه راهکارهای جامع نرم‌افزاری جهت مدیریت یکپارچه و کارآمد فروشگاه‌های بزرگ و متوسط در سطح ایران بسیار موفق بوده است و توانسته جایگاه خود را بعنوان یکی از برترین شرکت‌های ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای فروشگاهی در بازار تثبیت کند.

اکنون، به پشتوانه سال‌ها تلاش و کسب اعتبار، شرکت سبزافزار آریا جهت گسترش عرصه‌ی ارائه‌ی محصولات و خدمات خود، از شما عزیزان در زمینه‌ی ارائه خدمات فروش و پشتیبانی، دعوت به همکاری می‌نماید.

محصولات و خدمات:

فعالان حوزه خرده‌فروشی با چالش‌های مختلفی در این صنعت روبرو می‌شوند و همواره در پی یافتن راه‌حلی مدرن برای فعالیت و رشد در بازار امروز هستند. رسیدگی به امور مدیریت یک کسب و کار چند فروشگاهی با تعداد کارمندان زیاد، قوانین مختلف قیمت گذاری و تخفیف اعمال شده برای صدها محصول نیازمند استفاده از نرم‌افزاری یکپارچه و جامع است. 

اهم محصولات نرم افزار سبز:

مدیریت بازرگانی و برنامه‌ریزی تامین‌کالا

مدیریت عملیات انبار و موجودی

مدیریت شعب و انتقالات کالا

صندوق فروش اندروید/ویندوز

پورتال باشگاه مشتریان

مدیریت مالی

مدیریت منابع انسانی و حقوق و دستمزد

و...

سال تاسیس:
1383
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر