بروزرسانی: 1402/09/15

سناسازان سرو سامیار

سناسازان سرو سامیار
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

گروه خدمات مالی و نرم افزاری سامیار از سال 1384 به صورت جدی در حوزه طراحی و اجرای سیستم های حسابداری مدرن و تامین سرمایه بشری و به عنوان مشاوره کسب و کار در قوانین تجارت، مالیات، بیمه و استاندارد های حسابداری شروع به فعالیت نمود.

و در همین مسیر موضوع تولید نرم افزار حسابداری آنلاین (cloud) به عنوان یک ابزار در این حرفه از سال 1393 به مرحله یک ایده قابل اجرا درآورده شد و در سال 1395 به شخصیت حقوقی تبدیل و “شرکت سنا سازان سرو سامیار” تاسیس گردید .امروز شاید بشود ادعا کرد که نرم افزار حسابداری یکپارجه آنلاین لیام به نسبت قدرت کاربری و همچنین سادگی و قیمت در کشور در رتبه اول است .

محصولات و خدمات:
  • نرم افزار مالی و حسابداری لیام با امکانات پیشرفته حسابداری و فعال در بستر ابری علاوه بر دسترسی بالا و ایجاد امنیت خاطر جهت حفظ مادام العمر اطلاعات مالی و حسابداری قابلیت استفاده در صدها صنعت و صنف مختلف را داراست.
  • بستر های ارتباطی قوی لیام همچون اتصال به سامانه مودیان، سامانه سنا، سامانه تامین اجتماعی، ارتباط با crm ارتباط با فروشگاه آنلاین و... موجب شده مدیران مالی با حد اقل زمان بتوانند حد اکثر بازدهی کاری را در اختیار داشته باشند.
سال تاسیس:
1395
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر