شرکت‌های فعال »

شرکت ایکومویست

بروزرسانی: 1400/02/27

شرکت ایکومویست

شرکت ایکومویست
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت ایکومویست تولید مواد شوینده سازگارتر با طبیعت و سلامت انسانها با کیفیت بالا و تلاش در مراقبت از این استاندارد و حتی کوشش برای بهتر نمودن آنها، هدف اصلی ما در ایکو مویست می‌باشد. ما متضمن هستیم که هیچگاه کیفیت را فدای منفعت نکرده و همیشه هدف اصلی خود را سلامت خانواده ها و پاکیزگی محیط زیست قرار دهیم.

اهداف ما در ایکومویست بر پنج باور مهم استوارند :

1- ما بر این باوریم که کیفیت بالا در محصولات مهمترین اصل در رسیدن به این هدف مهم میباشد. لذا تا آنجا که در توان داریم خواهیم کوشید که از تکنولوژی های برتر روز دنیا مطلع گشته و محصولاتی را تولید کنیم که سازگاری بیشتری با سلامت انسانها و محیط زیست داشته باشد.

2- ما بر این باوریم که که کارخانجات تولید مواد شوینده مسئولند که مصرف کنندگان را از ضرر های ناشی از مواد اولیه ای که در محصولات استفاده مینمایند مطلع سازند تا خریداران با دانش کافی اقدام به تصمیم گیری در رابطه با خرید اینگونه محصولات بنمایند.

3- ما بر این باوریم که مواد مصرفی در بسته بندی ها باید از کیفیت بالائی برخوردار بوده و کمتر به محیط زیست صدمه برسانند.

4- ما بر این باوریم که رعایت حقوق انسانها و حتی حیوانات امری است مهم، لذا حتی در مراحل تولید محصولات، باید به این حقوق احترام گذاشته شود.

5- ما بر این باوریم که باید نهایت توجه را به افرادی که در رسیدن به این اهداف ما را یاری میدهند داشته باشیم. با وجود محیطی دوستانه، صمیمی، بی خطر و مملو از علاقه و انرژی برای تولید چنین محصولاتی سعی بر آن داریم که تمامی افرادی که در رسیدن به این امر مهم ما را یاری میدهند به این باور برسند که آنها جزئی از خانواده ایکومویست بوده و نقشی اساسی را در تولید این محصولات ایفا میکنند بصورتی که بدون وجود آنها این امر، امری غیر ممکن خواهد بود.

محصولات و خدمات:

محصولات شوینده بهداشتی سازگارتر با طبیعت و سلامت انسان ها

سال تاسیس:
1389
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر