شرکت تعاونی تولیدی نویدکاران
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت تعاونی تولیدی نویدکاران تولیدکنندۀ محصولات غذایی برتر در سال 1373 تأسیس و تولید خود را به صورت رسمی در سال 1375 آغاز کرد. محصولات شرکت نویدکاران، با نام تجاری برتر در محل کارخانه این شرکت توسط مجهزترین ماشین آلات بسته‌بندی و در قالب یک فرآیند کاملاً بهداشتی و پیشرفته در بخش‌های مختلف تولید می‌شود. یکی از ویژگی‌های محصولات غذایی برتر، عرضه سبد کاملی از کالاهای مصرفی با یک نام تجاری است.

توجه به نیازهای مشتری و افزایش تنوع کمی محصولات تنها هدف برتر در این سال ها نبوده و محصولات غذایی برتر با توجه به داشتن ویژگی های کیفی و تطبیق با استانداردهای ملی موفق به دریافت نشان استاندارد ملی ایران برای تعداد زیادی از محصولات خود گردیده است. محصولات غذایی برتر در سال 1378 در بیست و چهارمین مجمع بین المللی کمپانی BID در شهر ژنو سوئیس موفق به اخذ نشان ستاره طلایی کیفیت گردیده است.

دستاوردها و افتخارات

 محصولات غذایی برتر با توجه به داشتن ویژگیهای کیفی و تطبیق با استانداردهای ملی موفق به دریافت نشان استاندارد ملی ایران برای تعداد زیادی از محصولات خود گردیده است.

 محصولات غذایی برتر در سال 1378 در بیست و چهارمین مجمع بین المللی کمپانی BID در شهر ژنو سوئیس موفق به اخذ نشان ستاره طلایی کیفیت گردیده است.

 هم چنین این شرکت در سالهای گذشته هر ساله به عنوان تولید کننده برتر و صادر کننده نمونه استان مرکزی انتخاب شده است.

انتخاب به عنوان تعاونی برتر ملی از سوی وزارت تعاون در سال 1394 دریافت و نشان مدیریت سرآمد در صنایع غذایی و گواهینامه انتخاب نخست مشتری از آلمان در سال 1395 از دیگر افتخارات مجموعه برتر به حساب می‌آید.

محصولات غذایی برتر موفق به دریافت استانداردهای ISO22000:2005 – ISO9001:2015 – HACCP در زمینه انواع محصولات کنسروی گوشتی و غیر گوشتی، ترشیجات و مرباجات، شربت ها، سرکه و آبغوره، عسل، شیره های خرما و انگور،کشک، و روغن زیتون از شرکت TUV NORD  از کشور آلمان گردیده است.

محصولات و خدمات:
  • ادویه و چاشنی - خشکبار - سبزیجات خشک - حبوبات - آرد و غلات و مکمل ها - آبلیمو و سرکه و چاشنی ترش - ترشیجات و شوریجات - پرک های سوخاری - کنسروها - گلاب و عرقیجات - شربت ها و دانه های شربتی - مربا - غذاهای نیمه آماده - برنج - انواع رشته - کشک - رب - پودر ژله - زعفران - سویا و کنجد - لواشک
سال تاسیس:
1373
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر