شرکت تولیدی و بهداشتی تیزبرکمرد
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت تولیدی و بهداشتی تیزبرکمرد: سی سال تجربه

اعتمادی که مصرف کنندگان به محصولات تیزبرکمرد دارند حاصل بیش از سی سال تلاش مستمر و تعهد مدیران و پرسنل این مجموعه در حفظ کیفیت و رضایت مندی مشتریان می‌باشد. شرکت تیزبرکمرد مفتخر است که محصولات بهداشتی موبر را با بهترین مواد اولیه و مفید برای بدن تولید و عرضه نماید.

تیزبرکمرد نامی مطمئن و آشنا برای مصرف کننده ایرانی می‌باشد و از گذشته تا کنون در بازار محصولات بهداشتی پیشرو بوده است.

ارائه محصولی استاندارد با مرغوب ترین مواد اولیه و جدیدترین متد تولید و بسته بندی از اهداف ماست. زیرا معتقدیم که مصرف کننده ایرانی شایسته بهترین هاست.

محصولات و خدمات:

پودر موبر تیزبر علاوه بر راحتی در مصرف، عوارض سایر روشهای موبری مانند رویش موهای زیرپوستی که معمولا در استفاده از تیغ و اپیلیدی ایجاد میشود یا درد و التهاب پوست که پس از اپیلاسیون یا استفاده از مومک به وجود می آید را ندارد. خمیر ایجاد شده با پودر موبر تیزبر با ایجاد گسستگی در پیوندهای مولکولی پیاز مو، به راحتی مو را برطرف می‌کند و موجب لطافت و نرمی پوست نیز می‌شود.

همچنین یکی دیگر از فواید پودر موبر تیزبر، کم شدن مقدار موهای بدن و همینطور لایه برداری و سفیدکنندگی پوست می‌باشد.

پودر موبر ساده (کد 103): تولید شده بر پایه مواد معدنی با بستهبندی ساده و بدون اسانس : 100 گرمی

پودر موبر معطر (کد 104 , 102): بسته بندی سده همراه با اسانس خوشبو در دو حجم 100 گرمی و 200 گرمی (دوقلو)

پودر موبر آلوئه ورا (کد 106 و 126): بسته بندی ساده همراه با پودر عصاره آلوئه ورا : 200 گرمی و 320 گرمی.

پودر موبر بدون بو و آپارتمانی (کد 105 و 101): مناسب برای استفاده در محیط های آپارتمانی.

پودر موبر مخصوص بانوان (کد 107): جهت موبری صورت و بدن همراه با لوسیون بعد از موبری.

کرم موبر تیزبر (کد 120 و 121): در راستای تکمیل سبد محصولات موبر شرکت تیزبرکمرد، واحد تولید و بسته بندی تمام اتوماتیک کرم موبر از سال 96 ایجاد گردید. این مجموعه با نظارت واحد آزمایشگاه و کنترل کیفیت محصول، با ظرفیت تولید بالا یکی از با کیفیت ترین کرم های موبر را تولید و عرضه مینماید. مواد اولیه اروپایی، بسته بندی شکیل و اهتمام در تولید با کیفیت، کرم موبر تیزبر را همرده با محصولات خارجی موجود در بازار قرار میدهد. : 50 میل و 100 میل

پودر موبر سنتی تیزبر با خواص نوره (کد 110): پودر سنتی تیزبر یا نوره دارای ماهیت سنتی و خواص بسیار برای بدن میباشد. این محصول علاوه بر موبری تأثیرات مثبتی بر سامت بدن دارد: تقویت بدن و مفاصل، جلوگیری از پروستات، از بین برنده سودا، جلوگیری از عفونت های قارچی، افزایش قوای جنسی و جلوگیری از سرطان سینه و رحم.


تیزبرکمرد نامی آشنا و مطمئن در تولید محصولات بهداشتی موبر

سال تاسیس:
1368
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر