شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز در زمینه بازاریابی شبکه ای فعالیت دارد.

این شرکت با استفاده از الگوهای برتر بازاریابی شبکه‌ای و بهره گیری از مزیت‌های رقابتی (به خصوص نام تجاری، طیف گسترده مشتریان و محصولات با کیفیت)، با هدف ایجاد همکاری مشترک میان تأمین کنندگان، بازاریابان و مشتریان، در سال 1390، موفق به دریافت مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای از دولت جمهوری اسلامی ایران شد و هم اکنون توانسته با اجرای درست و قانونی بازاریابی شبکه ای، تحت نظر کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای وزارت بازرگانی، گام های بزرگی در ایجاد کسب و کارهای نوین در کشور، بردارد تا منافع و رضایت کلیه ذینفعان خود را به صورت حداکثری و متوازن تامین نماید.

محصولات و خدمات:

محصولات این شرکت آرایشی و بهداشتی می باشند که با مارک شناخته شده و معروفL'DORA توانسته بازار لوازم آرایشی و بهداشتی را چه در درون کشور چه بیرون مرزها در دست بگیرد.

شما می توانید با دریافت نمایندگی فروش این محصولات آنهم به راحتی و فقط با برگزاری چند کلاس آشنایی با محصولات شرکت پنبه ریز،درامدزایی خود را شروع کنید و حتی با معرفی نمایندگان فروش به شرکت به درآمد ثابت نیز برسید.

این شرکت بدلیل اینکه احتمال می دهد محصولات فیک وتقلبی محصولاتش به بازار ارائه شود،دست واسطه ها را قطع کرده و فقط از طریق نمایندگان و مشاوران فروش خود محصولاتش به خریداران ارائه می کند.

شما می توانید با معرفی نمایندگان فروش حتی به حقوق ماهی 30 میلیون و بالاتر برسید فقط کافیست فعل خواستن را صرف کنید.

سال تاسیس:
1388
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر