شرکت‌های فعال »

شرکت زرفام پلیمر

بروزرسانی: 1400/03/05

شرکت زرفام پلیمر

شرکت زرفام پلیمر
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت زرفام پلیمر با استناد به بیش از 10 سال سابقه پژوهشی و اجرایی مدیران خود در زمینه صنایع شیمیایی ساختمان در پروژه های صنعتی اقدام به تولید تخصصی رنگ و کفپوشهای صنعتی و محصولات تعمیراتی نموده است.

این شرکت با هدف همکاری با بزرگترین پروژه های صنعتی کشور به ویژه در استان خوزستان و بوشهر و نیاز اینگونه پروژه ها به متریال صنعتی مانند رنگ و پوشش صنعتی، کفپوش، مواد تعمیراتی و … با بهره جستن از متخصصین برجسته و با سابقه رنگ و رزین، کارخانه زرفام پلیمر را در استان خوزستان تأسیس نموده است. بدین ترتیب امکان دسترسی پروژه های صنعتی از جمله پروژه های پتروشیمی، نیروگاه، پالایشگاه، بنادر، کارخانجات صنعتی و … به بخش عمده ای از محصولات مورد نیاز و خدمات فنی با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن فراهم گردیده است.


همچنین شرکت زرفام پلیمر درجهت حضور موثر در دیگر استان ها، تدابیرخاصی را در نظر گرفته است تا محصولات تولیدی با کمترین هزینه حمل به دیگر نقاط ایران عزیز ارسال گردد.


هدف این شرکت، تولید محصولات با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی در جهت رقابت با محصولات خارجی موجود در بازار می باشد.

محصولات و خدمات:

انواع افزودنی های بتن ، پوشش های آب بندی و ضد خوردگی ، ملاتهای ضد اسید ، مواد مقاوم سازی و ترمیم ، رنگ های صنعتی ، گروت های سیمانی و اپوکسی و . . .

سال تاسیس:
1393
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر