شرکت نیک بال پاژ  (نیک کارگو)
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت نیک بال پاژ با نام تجاری نیک کارگو، با مجوز رسمی شرکت هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده شرکت‌های هواپیمایی‌های بین‌المللی در ایران، در زمینه دریافت رزرو کتبی و صدور بارنامه فعالیت می‌کند. شرکت خدمات فریت بار و کارگوی نیک کارگو در زمینه بسته‌بندی تخصصی و ارسال هوایی بار به نقاط گوناگون دنیا فعالیت می‌کند؛ این شرکت در امر فریت بار و کارگو ، خدماتی چون پیک آپ و حمل بار از تمام کشور به فرودگاه، بسته‌بندی حرفه‌ای و انجام تشریفات گمرکی در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی و در تمام فرودگاه‌های کشور را نیز برای مشتریان انجام می‌دهد. نیک کارگو متعهد است که بار شما را در سلامت کامل، در اسرع وقت به هر مقصدی در دنیا، حتی دورترین کشورها، ارسال کند. دریافت هزینه به صرفه و تحویل سریع و مطمئن بسته را می توان از ویژگی های بارز نیک کارگو دانست، نیک کارگو، همراهی با کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای توسعه و پیشرفت را مأموریت اصلی خود می‌داند که این همراهی با ارائه سبد کاملی از خدمات منطبق با نیازهای این مشتریان، میسر شده است.

محصولات و خدمات:

خدمات نیک کارگو به چند بخش اصلی تقسیم می‌‎شود:

  • بسته‌بندی تخصصی، حمل و پیک آپ بار از تمام نقاط کشور به قسمت باربری فرودگاه‌ها، انجام تشریفات گمرکی در گمرکات کشور جهت صادرات و خروج کالا، خدمات فورواردی و صدور بارنامه شرکت‌های هواپیمایی.
  • جمع آوری رایگان، بسته بندی، انبارداری، پردازش، تحویل سفارش در محل، تنوع در روش های پرداخت (پرداخت آنلاین، پرداخت در محل (COD))، مرجوع کردن سفارش و ...
سال تاسیس:
1402
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر