شرکت هدایت گستر ایرانیان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

صنایع برق و روشنایی هدایت‌گستر در سال 1392 با هدف تأمین و پخش ملزومات برق و روشنایی و ارائه خدمات متنوع و گسترده در این صنعت آغاز به فعالیت کرد. این مجموعه از سال 95 و با راه‌اندازی بخش بازرگانی خارجی خود (واردات قطعات و کالا) توانست گام‌‌های محکم‌تری در راستای اعتلای صنعت بردارد و فعالیت‌های خود را توسعه دهد. این امر در کنار همکاری با شرکت‌های بزرگ این صنعت و بهره‌گیری از نیروی حرفه‌ای، باعث شد تا مجموعه هدایت‌گستر امروزه به یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان، پخش‌کنندگان و تولیدکنندگان کالای برق در کشور تبدیل شود.

محصولات و خدمات:

هدایت‌گستر پس از سال‌ها تلاش متمرکز و حرفه‌ای در صنعت برق و روشنایی، امروز پاسخگوی نیاز بازار با ارائه محصولات و کالاهای متنوع و گسترده‌ای است که از همکاری با بزرگ‌ترین و شاخص‌ترین‌ شرکت‌ها حاصل شده است. گستره این محصولات در دسته‌های زیر قابل بررسی است:

  • انواع لامپ‌های ال‌ای‌دی (LED)، کم‌مصرف (فلورسنت)، رشته‌ای و...انواع پنل، براکت، ریسه، پرژکتور، چراغ و...هواکش‌های خانگی و صنعتی رابط (چندراهی)، محافظ، کلید پریزهای روکار، دوشاخه‌های صنعتی و...چسب، فرم، انواع قاب و...انواع سیم و کابلانواع کلید مینیاتوری، محافظ جان و تجهیزات برق صنعتیداکت، لوله و...لوازم جانبی نور و روشنایی

همچنین تیم متخصص و قدرتمند هدایت‌گستر با ارائه مشاوره‌های تخصصی به خریداران عمده تلاش می‌کند تا سهم خود را در ارتقای این بازار رو به رشد و مهم در کشور ایفا نماید و با خدمات ارزنده، راه را برای فعالیت بیشتر و بهتر همکاران خود در سراسر کشور هموار سازد.

سال تاسیس:
1392
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر