صنایع پلاستیک یزد(نی پلیکا)
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

این گروه تولیدی فعالیت خود را تحت نام شرکت صنایع پلاستیک یزد با نام تجاری (نی پولیکا) در سال 1358 در زمینی به مساحت 15000 مترمربع به بهره برداری رساند و با خط مشی برترین کیفیت در محصولات خود به تدریج توانست بازارهای داخلی را بطور قابل توجهی بدست آورد.

مجموعه کارکنان و به ویژه مدیریت ارشد این شرکت با اعتقاد به اینکه کالای تولید شده باید از بالاترین سطح کیفیت در نوع خود برخوردار و تأمین کننده ی رضایت مصرف کنندگان باشد در سال 1378 اقدام به تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفی خود به مجهزترین و جدیدترین وسایل نمود و محصولات تولیدی خود را بطور مستمر و در حین تولید تحت کنترل خود درآورد. که خوشبختانه این رویکرد و تلاش مضاعف و جمعی، سبب اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی در زمینه تولید لوله های پی وی سی (PVC) گردید و باعث شد که این مجموعه جزء اولین واحدها در این گروه تولیدی باشد که دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد است.

براساس استاندارد لوله های پی وی سی سخت موجود و با توجه به وجود خطوط تولید متعدد پیشرفته و به روز در دنیا امکان تولید انواع پی وی سی مطابق با استانداردهای ملی 9119 لوله های مورد مصرف در تخلیه فاضلاب زهکشی تحت فشار مدفون در خاک و بالای سطح زمین، استاندارد ملی 21-11215 لوله های مورد استفاده در سیستم های مجرایی برای مدیریت کابل و سیستم های لوله محافظ صلب، استاندارد ملی 1-12142 لوله های مورد مصرف در انتقال آب باران، بصورت چسبی در یک پروسه زمانی کوتاه مدت فراهم نموده و با برخورداری از آزمایشگاه کنترل کیفی بسیار مجهز می تواند پاسخگو مشتریان عزیز و محترم باشد.

 خوشبختانه باتوجه به مقوله کیفیت و رضایتمندی مشتریان مطابق با سیستم مستقر ISO9001:2008 و ISO10002:2004  و ISO14001:2004 و OHSAS18001:2007 و CE محصولات تولیدی این شرکت همواره مورد توجه و استقبال بازارهای هدف و متخصصین قرار گرفته و این برند توانسته جایگاه ویژه ای را در صنعت تولید لوله های پی وی سی در سطح استان و کشور به دست آورده (انبوه سازان، مخابرات، سازمان های دولتی و دیگر مصرف کنندگان لوله ها با کاربردهای مختلف و تخصصی) و با صادرات چشمگیر خود به کشورهای همجوار گواه این موفقیت باشد.

از دیرباز تاکنون برآن عهد بوده که با تضمین کیفیت محصولات خود و ارائه مشاوره در زمینه حمل و نصب تا دستیابی به نتیجه مطلوب در کنار مشتریان بوده و در این راستا کوشیده تا با بهره گیری از تجهیزات روز دنیا هرچه بیشتر خدمت رسانی کرد. که بشرح ذیل خلاصه ای از آن ارائه میگردد:

الف: انواع تولیدات

گروه تولیدی صنایع پلاستیک یزد با نام تجاری نی پولیکا، لوله هایی از قطر20 تا 400 میلیمتر و با کاربری ها و ضخامت های مختلف و منطبق با استانداردهای ملی و بین المللی به شرح زیر تولید و ارائه میشود:

جداول استانداردهای 9119، 1-12142، 21-11215،20-13361

محصولات و خدمات:
  • لوله و اتصالات upvc
سال تاسیس:
1358
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر