فراخوان جذب نمایندگی انحصاری استانی عایق پلاست
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

شرکت آرمه فولاد آسیا در نظر دارد برای عرضه محصول جدید خود با نام تجاری عایق پلاست به عنوان جدیدترین عایق حرارتی و برودتی از متقاضیان واجد شرایط اقدام به جذب نماینده انحصاری استانی نماید.

شرایط نماینگی به شرح ذیل می باشد:

  1. داشتن حسن شهرت و نداشتن سوء پیشینه کیفری، سیاسی و مالی.
  2. خرید حداقل 1000 مترمربع به صورت نقدی و ماهیانه.
  3. نماینده حق فروش در استانی دیگر غیر از محل فعالیت خود را ندارد. و در صورت تخلف، ابتدا حقوق نمایندگی مربوط به فروش غیر مجاز از نماینده متخلف کسر و به نماینده استان محل فروش پرداخت خواهد شد. در صورت تکرار تخلف شرکت آرمه فولاد آسیا به صورت یکطرفه اقدم به فسخ قرارداد نمایندگی و ضبط ضمانت نامه نماینده متخلف خواهد کرد.
  4. اعطای نمایندگی انحصاری استانی به صورت رایگان می باشد و نماینده به هیچ عنوان وجهی را بابت حق کسب، حق پیشه و سرقفلی و امتیاز خاص نمی پردازد و در پایان یا فسخ قرارداد، مطابق شرع و قانون ادعای هیچ گونه وجه و حقی را نخواهد داشت.
  5. قیمت نهایی در سایت اینترنتی اعلام می گردد و شرکت آرمه فولاد آسیا هیچ گونه فروشی خارج از نمایندگیها نداشته و فروش فقط از طریق نماینده های انحصاری و از طریق سیستم مکانیزه اینترنتی که با رمز و نام کاربری مخصوص هر نماینده قابل دسترسی می باشد، انجام خواهد گردید. بدیهی است که پرداخت نیز به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی که صرفا از طریق نماینده مربوطه قابل دسترسی است، انجام خواهد پذیرفت.
  6. قیمت اعلامی شامل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده بوده.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما در تماس باشید.

و یا در واتساپ رزومه خود را ارسال نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.