فراپیشخوان توسعه اقتصاد محله
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

دفاترفراپیشخوان درسراسرایران باشعار "بدون پرداخت حق تابلو" نماینده میپذیرد.

امروزه خدمات دهی به شهروندان و کسب وکارهای اینترنتی توسعه یافته واکثر افراد جامعه تجربه خدمت گرفتن از پلتفرم های اینترنتی را تجربه کرده اند ،دراین میان اما،مشکلات زیادی برای صاحبین خدمات واز همه مهمتر شهروندان نیز به وجود آمده است .

از مهمترین مشکلات می‌توان به عدم اعتماد شهروندان به پلتفرم ها ،ناهماهنگی ها،عدم ارائه فاکتور،قیمت های نجومی، سواستفاده ها ،ترس از راه دادن مثلا سرویسکاران به منزل و..‌.اشاره کرد.

فراپیشخوان دایره‌المعارفی از پیشخوانهای خدماتی هست که علیرغم بستر آنلاین وسیع وپلتفرم (سوپر اپلیکیشن) بستری را فراهم نموده تا در هر محله یک پیشخوان فیزیکی هم وجود داشته باشد تا اعتماد شهروندان را جلب نماید وخیالشان را نیز راحت نماید .

هماهنگی ونظارت صاحبین خدمت وسفیر خدمت و پاسخگو بودن درقبال تاخیر سفیر یا نارضایتی شهروند ازمهمترین وظایف مدیران فراپیشخوان هابه شمار می‌آید .توسعه اقتصاد محلی رفاه شهروندی و ایجاد اشتغال محلی یکی از مهمترین اهداف ما در فراپیشخوان بوده و هست ما باور داریم که محلات کشور مهمترین قدم برای رشد وشکوفایی کشور هستند .ما برآن باوریم که هر شخص با مهارتی که داراست یا کسب مینماید درمحله خودش مشغول به کارشود، سفیر محله شده واز محله خودش کسب درآمد کند.

محصولات و خدمات:

برگزاری کارگاه های آموزشی درزمینه های مهارت وکسب کاریکی از اقدامات مهم این دفاتر محسوب می شود و ازدیگر خدمات این دفاتر می توان به شناسایی و جذب متخصصین محلی نیز اشاره کرد. این دفاتر درنظر دارد جهت ارتقا توسعه اقتصاد ورفاه ساکنین محلات درچند حوزه تخصصی اقتصادی ،اجتماعی،حقوقی و آموزش خدمات خود را ارائه دهد تا در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی محله گام بردارد.فراپیشخوان در واقع حلقه رابط میان شهروندان وصاحبین کسب وکارمحله ها می‌باشند. دفاتر فراپیشخوان درسراسر کشور با عنوان فراپیشخوان توسعه اقتصاد محله با نام ثبت شده ،مجوزات موضوع فعالیت سوپراپلیکیشن شهروندی و پنل مدیران، درزمینه هایی مانند رفاهی،درمانی ،اقتصادی،خدماتی اجتماعی وفرهنگی بصورت هدفمند ومحله محورفعالیت می‌کنند.

  • اهداف فراپیشخوان
  • خدمات وتوسعه بازار محلی
  • هوشمند سازی اصناف محلی
  • ایجاد اشتغال محلی
  • توسعه اقتصادی محله ها
  • جلب اعتماد شهروندان نسبت به ارائه خدمت توسط پیشخوانهای فراپیشخوان
  • آشنایی شهروندان با سامانه محله 360 و پیک محله
سال تاسیس:
1401
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر