شرکت‌های فعال »

فرمد بهین طب

بروزرسانی: 1399/07/13

فرمد بهین طب

فرمد بهین طب
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت فَرمِد بهین طب ارائه دهنده برترین برندهای کالای پزشکی در زمینه گوش ، حلق و بینی ، زیبایی و ترمیمی ، مبلمان پزشکی و کلینیکی می باشد. این شرکت از سال 1386 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته است با ارائه خدمات و کالاهای با کیفیت و اصیل جایگاه ویژه ای را در بین شرکت‌های ارائه دهنده تجهیزات پزشکی به دست آورد.
در زمینه گوش، حلق و بینی ارائه دهنده محصولات جراحی مصرفی ENT از برند Invotec محصول آمریکا همچنین دستگاه های کمک گفتاری برای بیماران لارنژکتومی از برند Griffin Laboratories محصول امریکا می باشد. .این شرکت با ارائه خدمات سرویس و نگهداری همچنین آموزش سعی در حمایت از این قشر از بیماران دارد و همواره تلاش نموده است تا با عرضه محصولات با کیفیت و دارای تاییدیه های بین المللی و در عین حال دارای قیمت های رقابتی به شعار ” حمایت از مصرف کننده” جامه عمل بپوشاند.
در زمینه کالاهای زیبایی و ترمیمی این شرکت عرضه کننده محصولات گن های طبی (Post-operative garments) از دو برند VOE اسپانیا و Aurafix ترکیه در ایران می باشد و به صورت انحصاری با این دو شرکت همکاری می نماید.
با افتخار میگوییم که مبلمان پزشکی تولیدی این شرکت دارای بهترین کیفیت تولید بوده و از بهترین مواد اولیه و موتور های ساخت تایوان در ساخت آنها استفاده شده است. همواره کوشیده ایم تا با فراهم کردن بهترین شرایط فروش و بالاترین کیفیت، زمینه ساز رضایت مشتریان گرانقدر و پزشکان محترم باشیم.