شرکت‌های فعال »

لیوسا مارت

بروزرسانی: 1403/02/26

لیوسا مارت

لیوسا مارت
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت لیوسا مارت یه مجموعه بزرگ تو حوزه محصولات مراقبت پوستی کشور هست که طی سال های اخیر تو بازار های بین المللی فعالیت داشته و به تازگی تصمیم گرفته وارد بازار و مارکت ایران بشه تا با نظارت کامل بر تولید، بسته بندی و پخش سالم محصولات بهداشتی مراقبتی به حقوق مصرف کننده داخلی احترام بزاره

این شرکت از سال 1402 مواد اولیه رو بعد از گذروندن تست ها و آزمایش های سختگیرانه خودمون از بازار اورپا خریداری میکنیم و تو ایران در کارخانه های تولید محصولات مراقبت پوستی با فرملاسیون های انحصاری و بسته بندی های درجه یک اقدام به تولید محصولات مراقبت پوستی با کیفیت و موثر می‌کنیم.

هدف آن: حل مشکلات و رفع عیوب کارخانجات و ارائه فرمولاسیون جدید برای محصولات تولیدی شرکت‌ها و کارخانجات مختلف از جمله تولید کننده های شوینده، آرایشی و بهداشتی و تولید محصولات با کیفیت و منحصر به فرد در زمینه آرایشی و بهداشتی بود.

امکانات: این شرکت با فراهم نمودن آزمایشگاه تحقیقاتی اختصاصی و کادر مجرب از اساتید دانشگاه، بستر مناسبی جهت توسعه دانش فنی تولید و عدم وابستگی به محصولات خارجی ایجاد نمود.

خلاصه : ما به شما این اطمینان رو می‌دیم که همه محصولات موجود در شرکت لیوسا مارت مراحل تولید تا پخش رو با موفقیت و زیر نظر کارشناسان ما طی کرده و از نظر کیفیت و تاثیر دارویی حرف اول رو در بازار ایران خوهد زد.

محصولات و خدمات:

انواع محصولات آرایشی بهداشتی قابل رقابت با محصولات خارجی

سودآوری بالا: محصولات لیوسا مارت از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات مراقبت پوستی در بازار هستند و حاشیه سود بالایی برای نمایندگان دارند.

برند معتبر: لیوسا مارت برندی شناخته شده و مورد اعتماد است و محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

پشتیبانی قوی: لیوسا مارت به نمایندگان خود آموزش های لازم را ارائه می‌دهد و آنها را از نظر تبلیغات و بازاریابی نیز پشتیبانی می‌کند.

سال تاسیس:
1402
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر