مدیریت صادرات کویرنگین بین الملل
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت مدیریت صادرات کویر نگین بین الملل کیهان به شماره 50659 با اتکا به پشتوانه تجربی، علمی، مالی و اجرایی سهامداران خود و با شعار با بیاندیشید تا موفق تر شوید! فعالیت رسمی خود را در تاریخ 1392/06/02 آغاز نمود.
هدف اصلی از تشکیل این شرکت، تجمیع فعالیت ها و توانمندی های سهامداران و مدیران شرکت در جهت توسعه بازرگانی خارجی با روشهای علمی در شرایط خاص اقتصادی کشور عزیزمان می باشد. سهامداران، مدیران، کارکنان و شرکای تجاری شرکت برای نیل به این هدف هم قسم و همراستا می باشند.
شرکت ،از ابتدای سال 1393 مهمترین هدف خود را با توجه با وضعیت اقتصادی کشور و نیاز به توسعه صادرات غیر نفتی، بر پایه شناخت محصولات تولید داخل با مزیت نسبی صادراتی و همزمان ارزیابی و شناسایی بازارهای دارای شرایط بالقوه برای محصولات ایرانی با استفاده از ابزارهای تحلیل بازار مرکز تجارت بین الملل(ITC) نمود.
در این مسیر با بکارگیری تیم متخصص در حوزه بازرگانی خارجی اقدام به انجام فعالیت های تحقیقاتی در بازارهای هدف شامل کشورهای ترکیه ( شهر قاضی آنتپ )، عراق (بخش کرد نشین - شهر اربیل )، انگلستان (پایلوت اروپا - منطقه ولز) و آفریقای جنوبی (پایلوت آفریقا - شهر ژوهانسبورگ ) نمود و ضمن امضاء تفاهم نامه های مشترک کاری در حوزه های بازاریابی و صادرات کالا و خدمات با 3 شرکت بازرگانی عمومی (General Trading) در کشورهای مذکور راه رسیدن به این بازارها را آسان تر کرد.
پس از تصویب قانون شکل گیری شرکت های مدیریت صادرات مجوز فعالیت از سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان یکی از دو شرکت مدیریت صادرات استان (EMC) در حوزه تخصصی محصولات کشاورزی (باغی/گلخانه ای ) و صنایع غذایی و آشامیدنی و صنعتی صادر گردید. سپس در سال 1398 مجوز فعالیت شرکت مجدداً تا سال 1400مورد تمدید سازمان توسعه تجارت ایران قرار گرفته است
درسال 1398 شعار شرکت به " تخصص ما تمرکز و تمرکز ما مدیریت صادرا ت است" تغییر یافت.
در سال 1399 و با استناد به نیاز فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با بازرگانی خارجی، مرکز توسعه و توانمدسازی صادرات بیدار ایجاد گردید. وظیفه این مرکز تربیت کارآموزان علاقمند به حوزه مدیریت صادرات طی یک دوره 12 هفته ای می باشد. این مرکز با استفاده از مدل مفهومی " مثلث کسب و کار صادراتی " دوره 12 هفته ای را طراحی و اجرا نموده است. در این دوره کارآموزان ضمن آشنایی با مفاهیم اصلی صادارت پایدار در یک پروژه کاری با منتورینگ کارشناسان شرکت، دانش لازم برای انجام فرآیند صادرات را به دست می آورند.