شرکت‌های فعال »

مهرگیاه

بروزرسانی: 1399/03/08

مهرگیاه

مهرگیاه
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت پدیده سبز مهرگیاه از سال 89 تولیدانواع دمنوش های گیاهی و میوه ای را آغاز کرد.
اگرچه در نیم قرن گذشته تغییر سبک و سیاق زندگی، افراد را به سوی مصرف داروهای شیمیایی و تغذیه ای نه چندان سالم سوق داد، اما آثار زیان بار این مواد سبب گرایش مجدد افراد به استفاده از محصولات طبیعی شده است.

گسترش استقبال ایرانیان از تولیدات گیاهی و جایگزینی فراورده های شیمیایی با محصولات طبیعی موجب شده تا کمپانی مهرگیاه فراورده های گیاهی و طبیعی را به عنوان بخشی از رژیم غذایی هر ایرانی به خانه هایتان آورده و استفاده از محصولات گیاهی و دمنوش های خوش طعم طبیعی را به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی تان تبدیل نماید.

دمنوش های مهرگیاه فاقد هرگونه مواد افزودنی، طعم دهنده، مواد غیر گیاهی و نگهدارنده بوده و در تولید آنها از مواد اولیه طبیعی با کیفیت بالا استفاده شده است.

ماده تشکیل دهنده کیسه های مهرگیاه، الیافی از نشاسته ذرت به صورت بافته شده می باشد و چسب و سوزن های منگنه، در آن به کار نرفته است. کیسه های حاوی دمنوش مهرگیاه که درپا کت های پلیمری و با حرارت دوخته شده، عطر، بو و مواد موثر گیاه را حفظ کرده و از ورود هوا و رطوبت به داخل کیسه ها جلوگیری می نماید.

بافت منظم و دقیق کیسه ها و همچنین شکل هرمی آنها باعث می شود که فضای داخل کیسه و بیرون تا 98درصد تبادل آب داشته باشد و تمام خواص گیاه به بیرون از آن منتقل شود.

محصولات ما جلوه گر روح سلامتی و آرامش گیاهان موجود در طبیعت است تا مصرف کنندگان بتوانند از خواص اثربخش آنها که عمدتا بهبود عملکرد فیزیکی و ذهنی و افزایش نشاط و ارتقا سلامتی را شامل می شود، بهره مند گردند .