بروزرسانی: 1403/01/29

موسسه بین المللی ویرا

موسسه بین المللی ویرا
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

موسسه بین المللی ویرا از سال 92 در حوزه آموزش، پژوهش و کارآفرینی کودک و نوجوان از رده سنی 5 تا 16 سال در بیش از 20 رشته در حال فعالیت است که رشته های آن عبارتند از: چرتکه و محاسبات ذهنی، رباتیک، محاسبات سریع، الکترونیک، برنامه نویسی، ساخت انیمیشن و بازی کامپیوتری، املای جادویی، ضرب جادویی، تیزهوشان، ریاضیات، دومینو، لیوان چینی، روبیک، کمیکار، چالش جاذبه، هوش مصنوعی، سخت افزار و غیره.

موسسه ویرا متشکل از 6 دپارتمان تخصصی با مدیریت اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه با تولید محتوا و بسته های آموزشی در رشته های فوق مسیری تخصصی و حرفه ای را برای حوزه کودک و نوجوان تعریف کرده است.

موسسه بین المللی نماینده انحصاری اتحادیه های جهانی محاسبات ذهنی، ریاضیات امریکا و استرالیا و برنامه نویسی در ایران است که هر سال نفرات برتر المپیادهای کشوری ویراکاپ را به مسابقات جهانی اعزام می کند.

محصولات و خدمات:
  • چرتکه و محاسبات ذهنی، رباتیک، الکترونیک، محاسبات سریع، دومینو، لیوان چینی، روبیک، تیزهوشان، ریاضیات، املای جادویی، ضرب جادویی، برنامه نویسی، ساخت انیمیشن و بازی کامپیوتری، هوش مصنوعی، عربی، کمیکار، چالش جاذبه، مهندسی سازه، سازه های ماکارونی و ...
سال تاسیس:
1392
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر