نمایندگی سامانه پیام کوتاه با تعرفه رقابتی !!
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم
نمایندگی پنل پیامک | نمایندگی سامانه پیام کوتاه
فرصتی فوق العاده با درآمد عالی!!
سرویس نمایندگی پنل پیامک بستر مناسبی برای فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه ارائه خدمات پیام کوتاه و فروش سامانه پیامک است. این سرویس به صورت نمایندگی مستقل و قابلیت تغییر علامت تجاری ارائه می شود یعنی هر نماینده می تواند خدمات پیام کوتاه را با برند تجاری خود ارائه نماید و سامانه ای با دامنه و لوگو اختصاصی خود داشته باشد. این قابلیت برای نماینده های هر نماینده نیز وجود دارد و هر نماینده ای که از این سرویس استفاده کند می تواند با نام و برند خود فعالیت نماید. افزون بر امکان rebranding امکانات مختلفی در سرویس نمایندگی پنل پیامک پیش بینی شده تا هر فردی که علاقمند به ارائه خدمات پیام کوتاه است بتواند با سرمایه گذاری اندک و بدون وابستگی به سایر سرویس دهندگان، سامانه پیامک اختصاصی خود را راه اندازی نموده و به کسب و کار بپردازد.

*نحوه درآمد نماینده:
شما به چند طریق از نمایندگی سامانه پیامک درآمد کسب می‌کنید
1- فروش پنل پیامک
مشتریان خود را در همه جا جستجو کنید. موسسات و شرکت‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، انتشارات، شعب بیمه و … همه جزو مشتریان شما هستند. شما با فروش 10 پنل در ماه در حدود 1 میلیون تومان درآمد ماهیانه خواهید داشت.
2- فروش سامانۀ نمایندگی
خود شما نیز می‌توانید اقدام به فروش سامانه‌های نمایندگی کرده و از این طریق کسب درآمد کنید. به این ترتیب علاوه بر سود عایده در زمان فروش سامانۀ نمایندگی، بروی پیامک‌های ارسالی نمایندۀ خود نیز سود خواهید داشت.
3- پیامک‌های ارسالی
تعداد ارسالی‌های شما با افزایش کاربران به تدریج بیشتر خواهد شد. اگر کاربران شما در روز 50 هزار پیامک ارسال کنند و هر پیامک 2 تومان برای شما سود داشته باشید، درآمد روزانۀ شما از این طریق 100 هزار تومان خواهد بود.
4- فروش خط اختصاصی
بخشی از درآمد شما از فروش خطوط اختصاصی خواهد بود. با فروش 5 خط با سود متوسط 10 تومان در روز سود ماهانه شما از فروش خطوط اختصاصی به 300 هزار تومان خواهد رسید.

* تعرفه فوق العاده ارزان
هر پیامک فقط 86 ریال
هر ثانیه پیام صوتی فقط 15 ریال
هر ایمیل فقط 10 ریال

»» با قابلیت عبور از بلک لیست مخابرات ««

*ویژگی های نمایندگی سامانه پیامک نوآوران
1- دامنه اختصاصی