نوین فیلتر صنعتگران سبز پالایش
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت ماشین سازی صنعتگران سبز در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات تزریق فوم پلی اورتان (کاربرد در صنایع مبل، زیره کفش، خودروسازی، عایق آب بند، درزگیرها)

طراحی ماشین آلات نیروگاهی و آزمایشگاهی، طراحی و ساخت ماشین آلات فیلتر هوای خودرو، راه سازی، نیروگاهی و آزمایشگاهی، طراحی انواع cnc های دو و سه محور، طراحی انواع اتوماسیون های صنعتی و... فعال می‌باشد.

این شرکت با اتکاء به سالها تجربه ی موفق و دارا بودن سیستم تضمین کیفیت مناسب، امروزه توان طراحی، تولید و آزمون انواع هواکش روغنی، هواکش خشک، فیلتر هوا، فیلتر روغن، قطعات یدکی هواکش و انواع و اقسام فیلترهای اسپرت و ارائه خدمات فنی و مهندسی شامل انواع خدمات آزمایشگاهی و ساخت تجهیزات و مواد آزمایشگاهی را بر اساس استانداردهای معتبر دارا می‌باشد.

صنعتگران سبز باتوجه به امکانت فنی ،توان پرسنلی با تکیه بر دانش فنی خود تاکنون انواع فیلترهای مورد نیاز صنایع خودروسازی و مصرفی درکشور و همچنین فیلتر های صنعتی مورد نیاز صنایع بزرگ را طراحی و تولید نموده است.

و با استفاده از مواد اولیه مناسب و روشهای تولید نوین، ساخت محصولاتی با کیفیت برتر را سرلوحه امور خود قرار داده و با این کار گامی بسوی کاهش استهلاک دستگاهها و ماشین آلات  صنایع در شرکتهای کوچک و بزرگ و همچنین کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو ها برداشته و در راستای اهداف والای خود بمنظور جلب اطمینان و افزایش رضایت مشتریان، اقدام به برنامه ریزی، اجرا و استقرار استانداردهای سیستم مدیریتی و کیفیتی محصول نموده است.

محصولات و خدمات:
  • فیلتر هوای الیافی برای خودروهای سبک تولید داخل
سال تاسیس:
1401
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر