شرکت‌های فعال »

نیرباف

بروزرسانی: 1401/03/01

نیرباف

نیرباف
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

گروه تولیدی نیرباف با سابقه فعالیت چندین دهه با هدف تولید انواع منسوجات خانگی تاسیس و شروع به فعالیت حرفه ای خود نمود.

از همان اوان فعالیت در راستای تلفیق هنر ایرانی و تکنولوژی روز دنیا محصولاتی خاص را روانه بازار های داخلی و بین المللی نموده است. تیم نیرباف با در اختیار گرفتن طراحان مبتکر، خلاق، جوان و با تجربه کوشیده است تا محصولاتی جذاب برای همه سلایق عرضه نماید.

از آنجا که گروه تولیدی نیرباف تیم گسترده و چند منظوره داشته است در همان سالهای شکل گیری اولیه اقدام به تولید همزمان چندین محصول کرده است.

از آنجا که گروه تولیدی نیرباف از همان ابتدا با افزایش ظرفیت تولید در زمینه انواع محصولات نساجی تمرکز داشته، لذا تربیت نیروی انسانی ماهر به تعداد بالا را در دستور کار خود همواره مد نظر داشته است.

در سال های اخیر به همت بلند بزرگ مردان این گروه و همیاری نیروهای دلسوز و کارآزموده در بخش توسعه و ترقی، مسیر جدیدی را برای توسعه و اشتغال زایی پیش روی خود قرار داد و با خرید دستگاه های پیشرفته و به روز این گروه تولیدی وارد مرحله جدیدی از توسعه، در فضای رقابتی وارد عرصه تولیدات خود در عرضه بین المللی شده است.

لذا باید بیان کرد که در این سالها سطح اشتغال زایی و ترقی گروه تولیدی اعم از نیروهای مستقیم و غیر مستقیم افزایش چشم گیری پیدا کرد.

اما آنچه باعث پیشرفت، تداوم و ترقی بیش از پیش گروه منسجم و هماهنگ نیرباف شده است، اصل مشتری مداری، کیفیت، تناسب قیمت ها، قیمت های رقابتی و کارشناسی شده بر اساس بازار هست. نام نیک گروه تولیدی نیرباف در بازار های کشورهای همسایه مهرتاییدی بر فاکتورهای ترقی این گروه هست.

محصولات و خدمات:

 انواع منسوجات خانگی 

روفرشی

تشک

زیر انداز

سال تاسیس:
1300
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر