بروزرسانی: 1398/11/20

پرورش شترمرغ آلاله

پرورش شترمرغ آلاله
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
اینجانب مسعود نفیسی افشار از سال 1388 در زمینه پرورش شتر مرغ و عرضه محصولات پروتئینی و سایر محصولات جانبی از قبیل پر، چرم و محصولات چرمی، روغن و صابون شترمرغ فعالیت نموده و اخیرا اقدام به تولید صابون شتر مرغ با برند آلاله، با کیفیت عالی و با استفاده از مواد اولیه و ترکیبات درجه یک در یکی از کارخانجات معتبر و با سابقه کشور با ویژگی‌ها ومشخصات زیر نموده‌ایم:
1) در تولید این محصول علاوه بر مواد صابونی درجه یک از روغن شترمرغ (آلاله)، روغن جوجوبا، آرگان، آووکادو، عصاره کالاندولا و... استفاده شده که مزیت‌های این محصول را چندین برابر نموده‌است.
2) این محصول بدلیل غنی بودن روغن شترمرغ از اسیدهای چرب ضروری امگا 3،6،9 دارای خواص نرم‌کننده و حالت‌دهنده پوست، لایه بردار و جوان‌کننده و روشن کننده، ضد لک، برطرف‌کننده خطوط و چین و چروک صورت، کمک به رفع ناراحتی‌های پوستی و ترمیم جای جوش، زخم و سوختگی‌ها بوده و به دلیل خاصیت ضد باکتریایی طبیعی روغن شترمرغ در پاکسازی پوست از باکتری‌ها و حفظ سلامت پوست موثر می‌باشد.
3) با توچه به موارد ذکرشده این محصول را می‌توان در ردیف صابون‌های خاص با کاربرد آرایشی وبهداشتی، طبی طبقه‎بندی نمود.
4) این محصول دارای پروانه بهداشتی ساخت به شماره 10315/48 از سازمان غذا و دارو و تاییدیه سازمان استاندارد و ایران کد می‌باشد.
5) ضمنا روغن شترمرغ آلاله در بسته‌بندی‌های پمپی به ظرفیت 120cc و 60cc تولید وتوزیع می‌گردد.