بروزرسانی: 1403/01/29

پژواک رایانه فرداد

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت بازرگانی پژواک رایانه فرداد به هدف واردات و عرضه عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و صوتی فعالیت رسمی خود را از سال 1389آغاز کرد.

پژواک رایانه فرداد، با اخذ مجوزهای لازم و گواهینامه‌های وزارت خانه های مرتبط کشوری مانند: صنعت و معدن و بازرگانی، تنها نماینده‌ی رسمی برندهای معتبر هوکو(HOCO) و بروفون(BOROFONE) در ایران است. این شرکت فعالیت خود را با هدف دستیابی عرضه با کیفیت ترین محصولات این حوزه و همچنین قیمت مناسب، گستره فعالیت خود را توسعه داد.

توسعه شبکه نمایندگان شرکت پژواک رایانه فرداد در کمتر از یک دهه اتفاق افتاد بگونه ایی که در حال حاضر بیش از 200 نمایندگی معتبر و بزرگ در سراسر ایران با این مجموعه بصورت مستقیم فعالیت دارند و بیش از 500 خرده فروشی بصورت غیر مستقیم از این مجموعه تامین کالا می‌شوند.

محصولات و خدمات:

از جمله کالاهای این مجموعه می توان به:

  •  انواع ایربادز، هدفون و هدست سیمی و بلوتوثی، پاور بانک(شارژر همراه)، کلگی شارژر(شارژر دیواری)، موس، کیبورد، انواع کابل شارژ، هولدر، شارژر فندکی(شارژر داخل خودرو)، انواع شارژر های وایرلس(بی سیم)، ساعت های هوشمند، اسپیکر های کوچک بلوتوثی، اسپیکر های خانگی، اسپیکر های قدی، هندزفری، بند ساعت های هوشمند، قاب و انواع گلس و همچنین لوازم خانگی اشاره کرد.
سال تاسیس:
1389
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر