بروزرسانی: 1402/09/04

کاوش راهکار پویان سورین

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت دانشبنیان کاوش راهکار پویان سورین به شماره ثبت 602377 مهرماه 1401 با هدف ارائه خدمات نرم‌افزاری تحت اینترنت اشیا به فعالین حوزه لجستیک به ثبت رسیده‌ است. پلتفرم هوشمند مدیریت و ارزیابی ناوگان کارپو از جمله محصولات این شرکت می‌باشد که امکانات مختلفی را در اختیار انواع شرکت‌های حملی قرار می‌دهد. 

 با استفاده از هوش مصنوعی کلیه امکانات مورد نیاز جهت نظارت و مدیریت کامل ناوگان حمل و نقل را برای شما فراهم نموده است. هدف کارپو کاهش ریسک و هزینه، افزایش بهره‌وری ناوگان و ایجاد امکان نظارت، مدیریت و ارزیابی ناوگان حمل و نقل می‌باشد.

کارپو به همین منظور امکانات مختلفی را در اختیار شرکت‌های حمل و نقلی قرار داده است. یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای کارپو جهت مدیریت ناوگان حمل و نقل ارائه انواع گزارش‌های کاربردی در مورد هزینه‌های مالی و زمانی مربوط به خودرو‌ها، رانندگان و ماموریت‌های انجام شده درون ناوگان می‌باشد. مدیران این شرکت‌ها با بررسی گزارش‌های بدست آمده و دریافت اعلان‌های کاربردی و مختلف امکان مدیریت صحیح و بهینه ناوگان حمل و نقل خود را خواهند داشت.

همچنین کارپو تمرکز خود را برروی چالش تعمیر و نگهداری خودروهای ملکی سازمان‌ها معطوف کرده و در این زمینه راهکارهای متنوع و جدیدی را در سطح کشور ارائه کرده است. 

کارپو با بهره‌گیری از تکنولوژی ‌های روز دنیا و همچنین با کمک تکنیک‌های روز هوش مصنوعی، امکانات کاربردی دقیق و با کیفیتی را در اختیار واحدهای حمل و نقلی قرار می‌دهد تا بتوانند بدون نیاز به پیاده سازی هرگونه زیرساختی و از طریق هرگونه پلتفرمی از جمله انواع گوشی‌ها و رایانه‌ها در داخل و خارج از شرکت، به راحتی خودروها، اشخاص و فرایندهای خود را ردیابی، نظارت و مدیریت نمایند.

محصولات و خدمات:
  • فروش، نصب و راه اندازی انواع ردیاب خودرو
  • ارائه کننده پلتفرم هوشمند مدیریت و ارزیابی ناوگان حمل و نقل برای شرکت‌ها و واحدهای حمل و نقلی
  • ارائه پلتفرم ردیابی خودرو برای اشخاص و دارندگان خودرو
سال تاسیس:
1401
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر