بروزرسانی: 1400/07/10

کومشیان پارت پیشرفته

کومشیان پارت پیشرفته
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت دانش بنیان کومشیان که خدمت اصلی آن تبدیل ایده به محصول است، تاکنون پروژه های متعددی در حوزه الکترونیک، نرم افزارهای Embeded،نرم افزارهای سطح بالا و...ارائه داده است که در حوزه های مختلف صنعت مورد استفاده قرار گرفته است.

شرکت کومشیان به واسطه نیازهای خود طیف وسیعی از دانش فنی مشتمل بر نرم افزار، دیجیتال، الکترونیک و مکانیک را در مجموعه خود ایجاد کرده است. علاوه بر آن این شرکت همکاری گسترده‌ای با شرکت‌های همکار دارد و اقدام به تبادل دانش و ارائه خدمات متقابل با آن‌ها می‌نماید.

محصولات و خدمات:

در حال حاضر شرکت کومشیان دو محصول قابل عرضه به عموم داشته که یکی از آنها کلید هوشمند کولر آبی Ayon3 می باشد که یک ترموستات هوشمند می باشد که با سه رله خود و نرم افزار اختصاصی می تواند کولر آبی را کنترل کند.

دیگر محصول این شرکت، پنل تاچ آسانسور است که جایگزینی بسیار مناسب برای پنل‌های مکانیکی (سنتی) به شمار می‌رود. طول عمر بسیار بالا، تنوع ظاهری بسیار گسترده و شکیل و قیمت رقابتی را از اصلی ترین ویژگی‌های این محصولات می توان ذکر کرد.

در پنل های تاچ مورد استفاده در این طرح از روش خازنی استفاده شده و برای این کار یک مدار الکترونیکی خاص طراحی گردیده که می‌تواند در زیر هر نوع صفحه غیر فلزی نصب شده و آن را تبدیل به تاچ نماید. این سطوح می‌تواند طیف وسیعی از موارد را تشکیل دهد که عموماً شامل شیشه، پلکسی-گلاس، انواع چوب و MDF و حتی پنل های سنگی نازک می باشد.

سال تاسیس:
1390
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر