شرکت‌های فعال »

گروه صنعتی موج

بروزرسانی: 1400/10/21

گروه صنعتی موج

گروه صنعتی موج
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

گروه صنعتی موج ( آنیپاک ) در طول سالهای فعالیت خود با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و امکانات به روز موفق به تولید بیش از 60 محصول جدید و با کیفیت جهت عرضه در بازار داخلی و صادرات به کشورهای همسایه شده است . این مجموعه تولیدی دارای بخشهای تحقیق و توسعه، طراحی، قالب سازی، تولید، آبکاری، مونتاژ و بسته بندی می باشد .

محصولات و خدمات:

مسواک‌ها می‌توانند بستری مناسب برای رشد میکروب‌ها، قارچ‌ها و باکتری‌ها فراهم آورند. استریل‌کننده مسواک آنیپاک جهت نگهداری و ضدعفونی کردن برس مسواک با بهره‌گیری از اشعه UVC ساخته شده است. تحقیقات علمی ثابت کرده است که موثرترین فرکانس برای از بین بردن میکروارگانیسم‌ها در طیف UV-C وجود دارد. این طیف باعث تخریب DNA و در نتیجه از بین رفتن 99.9% میکروب‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها می‌شود. استفاده از تکنولوژی UVC بهترین و موثرترین راه گندزدایی و استریل کردن مسواک در قالب یک جامسواکی است. در جامسواکی و ضدعفونی‌کننده آنیپاک مدل Smart Series 220 از یک عدد لامپ UVC قوی با اثرگذاری فوق‌العاده استفاده شده است.

به محض قرار گیری برس مسواک در محفظه، لامپ UVC روشن می‌شود و پس از 5 دقیقه تابش بر روی مسواک خاموش می‌گردد. در این مدت هوا با ورود از سوراخ‌های روی بدنه، برس مسواک را خشک می‌کند و با تابش همزمان اشعه UVC بر روی آن بین 99% تا 99.9% میکروارگانیسم‌های موجود بر روی برس مسواک گندزدایی می‌شوند و از بین می‌روند. جامسواکی آنیپاک دارای تایمر داخلی است و به محض بستن محفظه، لامپ روشن و تابش اشعه UVC آغاز می‌شود و پس از 5 دقیقه دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

در داخل دستگاه آینه استیل تعبیه شده است که اشعه UVC را به نقاط کور مسواک می‌تاباند و باعث افزایش سرعت ضدعفونی‌کنندگی دستگاه می‌شود. طراحی محفظه داخلی دستگاه به گونه‌ای است که می‌توان اکثر برس‌های مسواک را اعم از ساده، فرم‌دار و برقی در آن جای داد. جامسواکی آنیپاک فضای کمی اشغال می‌کند. بدنه این دستگاه سبک‌وزن از پلاستیک با کیفیت ABS در 4 رنگ زیبا ساخته شده و نسبت به اثرانگشت و خراش مقاوم است. این دستگاه جمع‌وجور را که وزن آن تنها 140 گرم است و با 2 عدد باطری AAA (نیم قلمی) 1.5 ولت کار می‌کند می‌توان به‌خوبی در چمدان یا کیف قرار داد.

این محصول به راحتی قابل حمل است و برای استفاده در منزل، مسافرت، مدرسه، باشگاه ورزشی، تعطیلات، محل کار و ... کاملاً مناسب است.

سال تاسیس:
1374
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر