شرکت‌های فعال »

گروه صنعتی هپتان

بروزرسانی: 1400/07/27

گروه صنعتی هپتان

گروه صنعتی هپتان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

گروه تولیدی لوازم یدکی خودرو هپتان فعال در زمینه تولید لوازم یدکی جلوبندی خودروهای سبک با یک دهه سابقه تولید و همکاری با بسیاری از تولیدکنندگان مطرح لوازم یدکی ، با توجه به تصمیمات مدیران ارشد خویش اقدام به گسترش سیستم فروش نموده است. فلذا از فروشندگان و فعالان حوزه لوازم یدکی جهت همکاری در فروش دعوت بعمل می آورد. این شرکت آگاه به قوانین بازار بوده و قانون برد برد را در برنامه خویش دارد.

شرکت هپتان تولیدکننده لوازم یدکی جلوبندی خودروهای سبک پراید، سمند، پژو، ریو، ال90، زانتیا، پیکان، نیسان ، تراکتور و ... | متشکل از واحدهای تولید و بازرگانی | جهت اخذ شرایط همکاری با کانال های ارتباطی شرکت هپتان در تماس باشید.

هپتان بر مبنای تفکری سیستماتیک و اصول مدیریتی به روز دنیا فعالیت خود را در تولید قطعات لوازم یدکی و قطعات صنعتی از سال 1389 آغاز نموده است. بر این اساس در تمام مراحل تولید اصول مدیریتی روز دنیا لحاظ شده است، که عبارتند از Man, Management, Money, Market, Machine, Method, Material .

هپتان برآمده از تجمیع صنعت و تئوری دانشگاهی می باشد، که هدف خود را ارتقای سطح تولیدات در تمام زمینه ها علی الخصوص لوازم یدکی خودرو بعلت ایمن بودن و حساسیت بالای آن، از لحاظ مختلف از از جمله ارتقای کیفی هر روزه محصولات، سطح قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش بنا نهاده است. پایش رضایت مشتری و تعیین نیازهای مختلف او از جمله نیاز های کشف شده و کشف نشده او و تامین آنها جز لا ینفک تفکر مدیران ارشد هپتان می باشد.

محصولات و خدمات:

گروه صنعتی هپتان تولید کننده انواع لوازم یدکی جلوبندی ماشین

سال تاسیس:
1390
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر