بروزرسانی: 1402/02/24

ارتباط رسا کارا آریا

ارتباط رسا کارا آریا
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

قابل توجه افراد متخصص در زمینه مخابراتی

مجموعه ارتباط ر سا کارا یکی از برترین شرکت های تامین کننده تجهیزات مخابراتی که توانسته است به سرعت سهم قابل توجهی را در بازار به خود اختصاص دهد.

دعوت به همکاری

شرکت ارتباط رسا بمنظور توسعه شبکه فروش خود اقدام به اعطای نمایندگی فروش فعال در شهرستان های سراسر کشور نموده است.


مزایای داشتن نمایندگی :

  • محصول با کیفیت با گارانتی بالا و خدمات پس از فروش
  • حاشیه سود مناسب
  • امکان خرید با بهترین قیمت ها
  • پشتیبانی با پروموشن های ویژه نمایندگان در هر شهر
  • پشتیبانی فنی محصولات توسط بخش گارانتی و بخش فروش


متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه با واحد نمایندگان در ارتباط باشند.

ساعت پاسخ گویی همه روزه به جز روزهای تعطیل ساعت 10 تا 5 عصر 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید

و یا به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی فرمایید.


محصولات و خدمات:

آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که بخواهید با دوست خود که در فاصله دورتری قرار دارد ارتباط برقرار کنید؟ یکی از راه های برقراری این ارتباط استفاده از تلفن همراه است. اما استفاده از تلفن همراه برای شما هزینه هایی را دربردارد. به علاوه، استفاده از تلفن همراه همیشه و در همه جا امکان پذیر نیست. در این حالت چه کار می توان کرد؟ راه پیشنهادی ما برای شما استفاده از بیسیم های واکی تاکی است.

واکی تاکی walkie-talkie نام یک بیسیم رادیویی قابل حمل است که هم از اندازه مناسبی برخوردار است و هم دارای وزن سبکی می باشد. می‌توان به کمک واکی تاکی ها به راحتی و بدون هیچ قطعی در پخش صدا با دوستان و یا آشنایان خود که در محدوده بُرد دستگاه قرار دارند، ارتباط گرفته و با آن ها صحبت نمایید.

واکی تاکی چیست؟

واکی تاکی یک فرستنده بیسیم رادیویی است. واکی تاکی به صورت دستی و قابل حمل تولید شده است. واکی تاکی در طول جنگ جهانی دوم برای اولین بار توسط شرکت موتورولا توسعه پیدا کرد. از این رو می توان به نقش شرکت موتورولا در پیدایش و رشد و تکمیل این تکنولوژی پی برد. در طول جنگ واکی تاکی برای ارتباط بین پیاده نظام و واحدهای پشتیبانی و توپخانه استفاده می‌شد. پس از جنگ کاربرد این وسیله در جامعه گسترش یافت و وارد حوزه های اجتماعی ، مهندسی و شغلی و تجاری شد

واکی تاکی یک رادیوی (بیسیم) دو طرفه می باشد که امکان ارسال و دریافت سیگنال را بر خلاف یک رادیوی رایج دارد. در حقیقت واکی تاکی رادیویی است که هم فرستنده و هم گیرنده می باشد. واکی تاکی با توجه به وزن کم، قابل حمل به صورت همراه می‌باشد.

امروزه این مدل از دستگاه های ارتباطی به دو گروه مجاز و غیر مجاز تقسیم می شود که از دسته دوم تنها پایگاه های نظامی و تیم های محافظتی و امنیتی سطوح بالای کشور می توانند استفاده کنند.

بیسیم واکی تاکی مجاز در موقعیت های مختلف اجتماعی و کاری بسیار کاربرد دارد. فرض کنید شما به عنوان برگزار کننده همایشی هستید که بایستی بین افراد برگزار کننده ارتباطی را برقرار کنید. واکی تاکی مجاز (بیسیم مجاز) به عنوان یک وسیله ارتباطی بدون هزینه مخابراتی می تواند استفاده شود.

کار کردن با واکی تاکی بسیار ساده است. شما به هنگام اجاره و یا خرید واکی تاکی مجاز به سادگی می توانید طرز کارکرد آن را یاد بگیرید. شرکت موتورولا انواع واکی تاکی با فرکانس کاری مختلف عرضه نموده است. ما دو مدل از محبوب ترین آنها را عرضه کرده ایم.

سال تاسیس:
1400
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر