استخدام کارشناس بازاریابی و فروش شرکت سیمرغ سپهر
اطلاعات تماس شرکت
شرکت توسعه کسب و کار سیمرغ سپهر با شماره ثبت 549012 در جهت توسعه واحد بازاریابی و فروش خود اقدام به جذب نیروی متخصص فروش آقا و خانم می‌کند.

شرایط همکاری برای افراد:
ـ دارای سابقه کار در زمینه‌ی بازاریابی و فروش باشند و علامه‌مند به رشد در جهت تبدیل شدن به یک کارشناس و مشاور کسب و کار باشند.
ـ از یادگیری موارد و علوم جدید استقابل کند و مشتاق باشد.
ـ همکاری بصورت پاره‌وقت (حداقل 30 ساعت در هفته) و تمام‌وقت (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 16) بنابر شرایط فرد قابل انتخاب است.
ـ حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز دیپلم می‎‌باشد.
ـ دارای فن بیان قوی و دارای اعتماد به نفس بالا باشد.
ـ روحیه‌ی کار تیمی داشته باشد و از چالش فراری نباشد.
ـ حداقل سن 20 سال و حداکثر سن 40 سال می‌باشد.
ـ سربازی برای آقایان مهم نیست.
ـ جنسیت مرد و زن تفاوتی ندارد.

شرایط مالی:
برای افراد پاره وقت:
ـ در صورت عقد یک قرارداد در ماه، پرداخت 1 میلیون و 200 هزار تومان حقوق ثابت بصورت ماهانه که مبلغ 1 میلیون تومان بابت حقوق و 200 هزار تومان بابت ایاب و ذهاب پرداخت خواهد شد.
ـ بعد از 2 ماه فعالیت بیمه خواهند شد.
ـ پورسانت 5 درصد از مبلغ کل قرارداد تقدیم خواهد شد.
ـ الباقی شرایط منوط به مصاحبه حضوری خواهد بود.

برای افراد تمام وقت:
ـ پرداخت 1 میلیون و 500 هزار تومان حقوق ثابت بصورت ماهانه که مبلغ 1 میلیون و 300 هزار تومان بابت حقوق و 200 هزار تومان بابت ایاب و ذهاب پرداخت خواهد شد.
ـ بعد از 2 ماه فعالیت بیمه خواهند شد.
ـ پورسانت 5 درصد از مبلغ کل قرارداد تقدیم خواهد شد.
ـ الباقی شرایط منوط به مصاحبه حضوری خواهد بود.

مکان فعالیت:
ـ در شرکت بصورت تلفنی
ـ نمایشگاه بین‌المللی
ـ شرکت‌ها
ـ مراکز آموزشی
ـ و...
ـ معرفی شرکت

مجموعه‌ی توسعه کسب و کار سیمرغ سپهر با هدف ارائه‌ی خدمات جامع و علمی به شرکت‌ها و برندهای فعال در کلیه‌ی اصناف، توسط جمعی از متخصصان جوان کشور راه‌اندازی شد. با توجه به اینکه سبد خدمات سیمرغ به نوعی تعبیه گردیده که مهم‌ترین دغدغه‌های اساسی هر کسب وکاری را پوشش دهد، مدیران و صاحبان کسب و کار دیگر دغدغه‌ی عدم هماهنگی بین انجام امور در واحدهای مختلف مطابق با استراتژی سازمان را نخواهند داشت و با اطمینان خاطر تمامی توان خود را به توسعه کسب و کار خود معطوف خواهند کرد. در شرکت توسعه کسب و کار سیمرغ دپارتمان‌های تخصصی متفاوتی تشکیل گردیده که هر دپارتمان بصورت تخصصی و علمی به ارائه‌ی خدمات خواهد پرداخت. سیمرغ همچون یک کمیسیون پزشکی، کسب و کار را توسط متخصصان مختلف هر واحد بررسی و تحلیل کرده و در نتیجه با برنامه‌ریزی دقیق، هماهنگ و اثربخش، به ارائه‌ی خدمات خواهد پرداخت.