اعطای نمایندگی فروش حق اشتراک نرم افزار هوشمند سازی شهر siti-tracker
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

سیتی ترکر با هدف هوشمند سازی شهر (شهر هوشمند) و مدیریت بهینه فعالیت‌ها در سطح شهر با ارایه نرم افزار های مبتنی بر نقشه‌ی هوشمند، برای صاحبان و مدیران این نوع از کسب‌وکارها کنترل و مدیریت بهتر کار و نیرو، شفافیت، افزایش رضایت مشتری و توسعه کسب و کار را ممکن می‌سازد.بازار هدف سیتی ترکر کسب‌و کارهایی با نیروهای میدانی که در سطح شهر پراکنده هستند می‌باشد.

فرض کنید یک صاحب کسب وکار خارج از سازمان، دفترکار یا شرکت خود به مشتریان خدمات ارایه می نماید. ازاین جهت کارمند یا کارمندان وی درقالب بازاریاب، تعمیر کار در محل، ارسال کننده بار، پیک یا ... موظف هستند کار یا خدمت مربوطه یا محصول شرکت را در سطح شهر یا در محل مشتری به انجام برسانند. در واقع، شرکت‌هایی مانند شرکت‌های خدمات و پشتیبانی در محل، شرکت‌های توزیع کالا (توزیع مویرگی)، شرکت‌های دارای بازاریاب یا نماینده، شرکت‌های خدمات منزل یا شرکت‌های حمل و نقل و ارسال کالا و همچنین رستوران‌ها و فروشندگان مواد غذایی که دارای ارسال (Delivery) می‌باشند نمونه‌هایی از کسب و کار هایی با نیروهای میدانی هستند که خدمات خود را با استفاده از آنها در سطح شهر به مشتریان عرضه می‌نمایند.

سیتی ترکر برای صاحبان و مدیران این نوع از کسب‌وکارها کنترل و مدیریت بهتر کار و نیرو، شفافیت، افزایش رضایت مشتری و توسعه کسب و کار را ممکن می‌سازد.