اعطای نمایندگی پایه تقویم دیواری به همراه جای کلیدی چوبی
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم
جدیدترین ابزار تبلیغاتی چوبی، یکبار تبلیغ کنید یک عمر دیده شوید
پایه تقویم دیواری به همراه جای کلیدی و صفحه مخصوص تبلیغات
بسیاری از شرکتها صنعتی خدماتی و بازرگانی هر ساله هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی مانند تقویم دیواری سفارش داده و در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند، اما با پایان سال و غیر کاربردی شدن تقویم برای سال بعد مجددا در فکر سفارش تقویم جدید هستند.
همچنین به دلیل نداشتن جای آویزان کردن تقویم‌های دیواری در منازل و ساختمان‌ها، اکثرا از قید نصب‌کردن این تقویم‌ها در ساختمان‌ها منصرف می‌شوند و این تقویم‌های تبلیغاتی سر از زباله‌دانی در می‌آورد. شرکت ذاکرزاده با اختراع و تولید این محصول انحصاری هم مشکل مصرف‌کنندگان در ساختمان‌ها را حل کرده هم یک ابزار تبلیغاتی مناسب برای شرکت‌های صنعتی و خدماتی و بازرگانی فراهم کرده‌است. مصرف‌کنندگان و مشتریان شرکت‌های صنعتی با نصب این پایه تقویم در ساختمانشان دیگر دچار سرگردانی برای نصب تقویم‌های دیواری نمی‌شوند و به راحتی تقویم مورد نظر خود را در این پایه نصب می‌کنند، همچنین از قسمت جای کلیدی و صفحه نگه‌دارنده ریموت و دسته کلیدی بهره مناسبی خواهند برد.
محصول جدید تبلیغاتی پایه تقویم و جای کلیدی که دارای شماره ثبت اختراع و حق تولید انحصاری است، بسیار مقرون به صرفه‌تر و شیک‌تر و کاربردی‌تر از تقویم‌های دیواری است. شرکت‌های صنعتی و بازرگانی می‌توانند با سفارش این محصول و در اختیار داشتن فضای صفحه روبروی به اندازه 13*20 سانتی‌متر به معرفی و ارائه خدمات و محصولات خود بپردازند و با هدیه دادن این محصول به مشتریان خود، که از چوب با کیفیت روس تولید شده، تا همیشه در منزل و محل کار مصرف‌کننده و نمایندگان خود ماندگار شوند و همیشه جلوی چشم باشند.
شرکت‌های صنعتی و خدماتی و بازرگانی و تبلیغاتی فعال در سراسر کشور می‌توانند برای گرفتن نمایندگی انحصاری این کالا اقدام نمایند.

جهت اطلاع از شرایط نمایندگی و بازاریابی محصول با مدیریت تماس بگیرید.