بروزرسانی: 1400/10/26

رایانه همراه کیان

رایانه همراه کیان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت رایانه همراه از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه وارادات، فروش و خدمات پس از فروش محصولات الکترونیکی از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت و لپ تاپ آغاز کرد. این شرکت در سال 2014 با گسترش فعالیت‌های خود توانست به عنوان اولین نمایندگی رسمی شیائومی در ایران خود را معرفی کند. در حال حاضر، این شرکت نماینده رسمی شیائومی در ایران است. در سال 1400، شرکت رایانه همراه توانست با تیم R&D شیائومی ارتباط مستقیم برقرار کند و مشکل تماس‌های اضطراری در گوشی‌های هوشمند شیائومی را حل کند تا واردات این گوشی به کشور هموار شود.

محصولات شرکت رایانه همراه با برچسب گارانتی 18ماهه می همراه به فروش می‌رسد. این شرکت در تلاش است تا با هدف احترام به حقوق مصرف‌کننده کالای اصل را با بهترین قیمت، بهترین خدمات پس از فروش و پشتیبانی حرفه‌ای به خریداران ارائه دهد. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که رایانه همراه را از سایر فروشندگان محصولات شیائومی متمایز می‌کنند عبارتند از:

  • رسمی بودن نمایندگی؛ معتبر بودن گارانتی و پاسخ‌گویی حرفه‌ای؛ پشتیبانی فنی قوی؛ اطلاع‌رسانی به‌روز در زمینه معرفی کالاهای جدید؛ فعالیت کاملاً قانونی با رعایت کلیه قوانین گمرکی و مالیاتی

امید است که شرکت رایانه همراه هر روز با تلاش‌های خود در رسیدن به هدف، یعنی رضایت مشتری، گام‌های بزرگی بردارد.

محصولات و خدمات:

شرکت رایانه همراه به عنوان نماینده رسمی شیائومی در ایران، کامل‌ترین سبد کالایی این برند شامل انواع محصولات دیجیتال شیائومی، اکسسوری‌ها و اکوسیستم را در اختیار دارد و با گارانتی رسمی به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت با آنالیز محصولات جدید شیائومی همواره در تلاش است تا با توجه به نیاز مصرف‌کننده، کالاهای جدید را برای بازار ایران تامین کند. شرکت رایانه همراه با بیش از 10,000 فروشنده فعال در سراسر ایران همکاری دارد و فروش اعتباری به عمده‌فروشان را ارائه می‌دهد. مهم‌ترین خدمات شرکت رایانه همراه عبارتند از:

  • اعطای نمایندگی خدمات و فروش به فروشندگان عمده
  • حمایت از حقوق مصرف کننده با قیمت‌گذاری مناسب
  • خدمات پس از فروش حرفه‌ای و کنترل کیفیت
  • نظارت میدانی و تحقیقات بازار به منظور تامین کالاهای مورد نیاز در ایران
  • آموزش و ارتباط مستقیم با فعالان بازار

شرکت رایانه همراه به عنوان نماینده رسمی برند شیائومی در ایران، تمرکز خود را بر فروش‌عمده معطوف کرده است.

سال تاسیس:
1379
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر