شرکت‌های فعال »

سیم خان

بروزرسانی: 1399/08/25

سیم خان

سیم خان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

سیم خان پلتفرم اختصاصی در حوزه خرید و فروش سیم کارت است که بر پایه مدل های کسب و کار b2b، b2c، c2b و c2c پیاده سازی شده است.

در مدل b2b، فروشگاهها با یکدیگر در ارتباط بوده و خرید و فروش سیم کارت و برخی محصولات دیگر مانند انواع کارت فعالسازی و کارت اینترنت بین آنها صورت می گیرد.

در مدل b2c فروشگاهها محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتری یا همان مصرف کننده نهایی ارائه می دهند.

در مدل c2b افراد عادی می توانند سیم کارتهای خود را جهت فروش به فروشگاهها آگهی نمایند.

در مدل c2c افراد عادی بین یکدیگر به خرید و فروش سیم کارت می پردازند و سامانه سیم خان جز ایجاد بستر مناسب جهت معرفی دو مشتری به یکدیگر دخالتی در این زمینه ندارد.

از آنجایی که سیم کارت محصولی است که می تواند هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتال (الکترونیک) خرید و فروش شود، لذا در این سامانه افراد می توانند سیم کارتهای خود را به صورت غیر آنلاین و فروشگاهها هم به صورت آنلاین و هم غیر آنلاین آگهی نمایند.

محصولات و خدمات:

اگر قصد خرید سیم کارت دارید و رفتن به مراکز فروش، دفتر نمایندگی، دفتر پیشخوان دولت و ... برای شما وقت گیر است و یا از آن دسته افراد مشکل پسندی هستید که دوست دارید سیم کارت دلخواه خود را از میان طیف گسترده و متنوعی از سیم کارتها انتخاب نمایید، اگر قصد فروش سیم کارت خود را دارید، اگر صاحب کسب و کار هستید (نمایندگی همراه اول، ایرانسل، رایتل و ...) و به دنبال بستری برای فروش بیشتر می گردید و یا حتی اگر فاقد سرمایه مناسب برای خرید و فروش سیم کارت در دفتر خود هستید ما به شما سامانه سیم خان را پیشنهاد می دهیم.

سال تاسیس:
1397
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر