شرکت تولیدی و صنعتی نورسازان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت تولیدی و صنعتی نورسازان با بیش از 40 سال تجربه در زمینه تولید محصولات روشنایی از پیشگامان این صنعت، در کشور می‌باشد.

طراحی، مدل و شبیه سازی محصولات توسط پیشرفته ترین نرم افزارهای طراحی مهندسی و تولید بوسیله مدرن ترین ماشین آلات صنعتی، مرتبط با صنعت ورقکاری از جمله؛ پانچ ، CNC پرس برک های ، CNC ،NC دستگاه لیزر فایبر و مکانیزم پاشش رباتیک رنگ پودری ( الکترواستاتیک ) که باعث ارتقاء سطح کیفی محصولات و افزایش مقاومت در برابر عوامل فرسایشی و جوی است، انجام می‌گردد.

شرکت تولیدی و صنعتی نورسازان در سایه لطف الهی و پشتکار مدیران و پرسنل خود در آوریل 2001 موفق به کسب تندیس کیفیت و تکنولوژی برتر از گروه رهبران تجاری جهان در سوئیس گردیده است. این شرکت به پشتوانه اعتماد مصرف کنندگان محترم تلاش می‌نماید با نوآوری و حفظ کیفیت برتر محصولات خود رضایت کامل مشتریان گرامی را فراهم نماید و در این راستا موفق به اخذ نشان بین المللی OHSAS 18001 ،ISO14001:2015 ،ISO 9001:2015 از شرکت معتبر DQS شده است که نشانه حضور پر رنگ در این صنعت می‌باشد.

محصولات و خدمات:

محصولات شرکت نورسازان جهت استفاده در فضای داخلی (indoor) با کاربرد اداری، تجاری، صنعتی و تزئینی طراحی و تولید شده است.

انواع این محصولات شامل:

  • چراغهای روکارساده مناسب لامپهای فلورسنت
  • چراغهای روکار و توکار و تایلدار شبکه، مناسب لامپهای T8و TCL
  • چراغهای روکار و توکار و چراغهای تایلدار LED
  • چراغهای خطی LED از جنس پروفیل آلومینیوم، با طراحی به دلخواه مشتری
  • انواع چراغهای دانلایت

کلیه محصولات دارای حداقل 2سال گارانتی تعویض می‌باشند. و خدمات پس از فروش در اسرع وقت و توسط نیروهای متخصص ارائه می‌گردد.

سال تاسیس:
1358
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر