بروزرسانی: 1401/01/23

شرکت پردیس پوش پویا نیر

شرکت پردیس پوش پویا نیر
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

گروه صنعتی پردیس نیـر در بهار سال 1397 با چشم انداز تولید کفش، کیف و پوشاک اسپورت، فعالیت خود را آغاز نمود. این گروه صنعتی در ابتدای شروع فعالیت خود ، کارخانه تولید کفش را در منطقه زیبای نیر، واقع در استان یزد، با هدف اشتغال زایی روستایی افتتاح نمود و تولید کفش راحتی و ورزشی را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در دستور کار خود قرار داد .

محصولات تولیدی این شرکت با برند Tetis به بازار عرضه شد و در مدت کوتاهی موفق به کسب سهم قابل توجهی از بازار کفش های راحتی و اسپورت گردید. موفقیت های چشمگیر به دست آمده در این حوزه باعث شد تا چشم انداز گروه صنعتی پردیس نیر به واقعیت نزدیکتر شود تا آنجا که این گروه صنعتی فاز 2 توسعه کارخانه را با تیمی از کارشناسان و متخصصان ایرانی و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا، به منظور تولید محصولات با کیفیت در حوزه پوشاک و انواع کیف و کفش برای تمامی رده های سنی طراحی، تولید و روانه بازار نماید.

برند Vichenza از دیگر برندهای این گروه صنعتی است که به منظور رقابت با برندهای خارجی بازار کفش، کیف و پوشاک ورزشی، به سبد محصولات اضافه شده است. شعار :منحصر بفرد باش" و ایجاد واحد خدمات پس از فروش، خود نشان از اهمیت این گروه صنعتی در ارائه محصولات با کیفیت و خاص و جلب رضایت مشتری است.

محصولات و خدمات:

تولید کننده

  • انواع کفش ورزشی و راحتی
  • پوشاک ورزشی
  • کیف ورزشی
سال تاسیس:
1397
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر