شرکت کمال آفرین یزدان راد
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت کمال آفرین یزدان راد از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه بازرگانی آغاز نمود و در بهار سال 1399 طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال ، (جهش تولید ) اقدام به ساخت و راه اندازی کارخانه ای در حوزه تولید محصولات الکترونیک با برند SHE CHARISMA نمود و وارد عرصه تولید محصولات الکترونیک گردید .

مجموعه ما با وجود فرازو نشیب های بسیار در شرایط اقتصادی کنونی با استعانت از خداوند متعال ، همراهی و تلاش پرسنل مستعد این مجموعه توأم با قدرت و درایت و با هدف کار آفرینی و بکارگیری نیروهای متخصص و جوان ظرف مدت کوتاهی توانست با انتقال تکنولوژی و استفاده از ماشین آلات و دستگاههای تمام اتوماتیک مطابق با استاندارهای روز دنیا پا درعرصه ساخت و تولید محصولات الکترونیک بگذارد .

دامنه مدیریت قوی مجموعه ما از چنان گستردگی ، سرعت عمل و دقت بالایی برخوردار است که در آینده ای نزدیک میتوانیم سراسر کشور عزیزمان را با تولید محصولات جدید ، با کیفیت و متنوع الکترونیکی خود تحت پوشش قرار دهیم .

یکی از اهداف مهم این مجموعه در شرایط فعلی اقتصادی کشور عزیزمان که مورد تحریم ناعادلانه قرار گرفته این است که بتوانیم با تولید محصولات الکترونیکی داخلی با کیفیت ” مشابه با نوع وارداتی آن ” در حد توان به صرفه جویی ارزی کشور کمک کرده و به سهم خودمان به رونق اقتصادی و کارآفرینی کمک نماییم .

برآنیم که با توسعه کسب و کارهای دانش بنیان مبتنی بر مدل های نوآورانه و با رویکرد خلق ارزش برای مشتری به گونه ای که زمینه حمایت از ایده های نو و کارآفرینی فراهم شود و دارایی های مجموعه ما در مسیری پویا و ماندگار به ثروت های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی تبدیل گردد.

امید است با توکل به خداوند متعال و الگوبرداری از خط مشی های اسلامی ، درایت مدیریتی و همراهی و تلاش پرسنل این مجموعه بتوانیم به اهداف و ارزش های SHE CHARISMA که همان کارآفرینی ، حمایت از تولید ملی و خدمت رسانی از طریق محصول با کیفیت و کاربردی به هم میهنان عزیزمان است ، دست یابیم .

تعداد پرسنل:
نا مشخص